نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 08 آذر 1402 - 07:24

نوای جنوب:سؤول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان بوشهر گفت: ۸۸ داوطلب انتخابات که صلاحیت آنها در هئیت های اجرایی استان بوشهر تائید نشد، اعتراض خود را در زمان یاد شده در سامانه ثبت کردند.





نوای جنوب:سؤول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان بوشهر گفت: ۸۸ داوطلب انتخابات که صلاحیت آنها در هئیت های اجرایی استان بوشهر تائید نشد، اعتراض خود را در زمان یاد شده در سامانه ثبت کردند.خلیل رضایی ظهر سه شنبه در دوره آموزشی هیأت‌های اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دشتی اظهار داشت: فرایندهای انتخابات بر اساس برنامه روز شمار در حال انجام است.

وی اضافه کرد: از مجموع ۲۶۴ داوطلب انتخابات در استان بوشهر ۱۱ نفر انصراف و ۱۲ نفر نیز که توسط هیأت‌های اجرایی عدم تائید یا عدم احراز شدند اعتراض خود را ثبت نکردند و عملاً از چرخه انتخابات خارج شدند.

مسؤول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان بوشهر افزود: ۸۸ نفر از داوطلبان اعتراض خود را در زمان یاد شده در سامانه ثبت و بارگذاری کردند که هیأت نظارت و هیأت مرکزی بر اساس قانون ۵۰ روز فرصت بررسی دارند.

رضایی ادامه داد: بیشتر افراد که در هیأت‌های اجرایی عدم تأیید یا عدم احراز شدند از حیث پرونده مشکل و در زمینه سابقه اجرایی و مدرک تحصیلی مشکل داشتند.

وی اضافه کرد: با هماهنگی صورت گرفته با هیأت مرکزی به این افراد فرصت داده می‌شود تا نقص‌های پرونده خود را اصلاح کنند.

مسؤول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان بوشهر یادآور شد: افرادی که توسط هیأت‌های اجرایی تائید، عدم تأیید و یا عدم احراز شدند احتمال دارد نظر هیأت مرکزی مخالف هیأت اجرایی باشد



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شورای نگهبان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار