نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 02 آذر 1402 - 07:34

نوای جنوب:مصطفی بارگاهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتستان در جلسه کمیته ساماندهی کودکان کار و اتباع غیرمجاز شهرستان، ضمن تقدیر از اقدامات دستگاه‌های متولی، دستور به تشدید نظارت و برخورد با اشتغال اتباع غیرمجاز و ممنوعیت‌های قانونی در حوزه صنوف بهداشتی و سایر موارد مصرح را صادر کرد.





نوای جنوب:پایش و نظارت بر امور اشتغال اتباع غیرمجاز خارجی، در قالب طرح و اقدام مشترک دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و اجرایی شهرستان اجرا می‌گردد.

مصطفی بارگاهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتستان در جلسه کمیته ساماندهی کودکان کار و اتباع غیرمجاز شهرستان، ضمن تقدیر از اقدامات دستگاه‌های متولی، دستور به تشدید نظارت و برخورد با اشتغال اتباع غیرمجاز و ممنوعیت‌های قانونی در حوزه صنوف بهداشتی و سایر موارد مصرح را صادر کرد. وی با اشاره بر اولویت صیانت از حقوق شهروندی، امنیت و رفاه مردم جامعه تصریح نمود که دستگاه‌های انتظامی و اجرایی متولی با تشکیل گشت‌های مشترک و با اولویت مراکز عمده صنفی اعم از بازارها و بازارچه‌های روز، کارفرمایان متخلف و مالکان صنوفی را که با به‌کارگیری اتباع غیرمجاز و کودکان( افراد زیر سن قانونی)، موجب سلب امنیت شغلی، اقتصادی و بروز آسیب‌های اجتماعی می‌شوند؛ به جرایم‌ نقدی و حسب مورد مراجع قضایی و کیفری ارجاع نمایند. 

ایشان همچنین ضرورت شناسایی، مراقبت و توانمندسازی کودکان کار در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط دستگاه‌های حمایتی و بهره‌گیری از توان سازمان‌ها و موسسات مردم نهاد، را تبیین و مورد توجه قرار دادند.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار