نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 آذر 1402 - 20:34

نوای جنوب:رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: به منظور کاهش تصادفات جاده ای و آسیب‌های اجتماعی مرتبط با این نوع سوانح رانندگی، دستگاه های اجرایی مرتبط نسبت به رفع نقاط حادثه خیز استان اقدام کنند.

نوای جنوب:

مهدی مهرانگیز در نشست با مدیرکل راهداری استان بوشهر اظهار کرد: به منظور کاهش تصادفات جاده ای نیاز است تعریض و بهسازی، ایمن سازی، روشنایی نقاط و اجرای سرعت گاه‌های مناسب و استاندارد، روکش آسفالت، استقرار علائم مختلف جاده‌ای و اصلاح پیچ‌های خطرناک محورهای استان در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: استفاده حفاظ میانی جاده‌ها با جداکننده‌های بتنی (نیوجرسی) و اصلاح تقاطع‌های خطرناک نیز در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای اثرگذار است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: میزان تصادفات جاده‌ای درون‌شهری و برون‌شهری که آسیب‌های زیادی را به دنبال دارد مستلزم اهتمام ویژه سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوطه است که می‌بایست در راستای پیشگیری از وقوع این حوادث به وظیفه قانونی خود عمل کنند.

مهرانگیز با اشاره به اینکه یکی از علل وقوع تصادفات، نامناسب بودن جاده‌ها و وجود نقاط حادثه خیز در مسیرهای مواصلاتی است، عنوان کرد: توصیه می‌شود راهداری استان با شناخت راه‌ها و اجرای صحیح اصول فنی در راستای رفع نواقص نقاط حادثه خیر اقدام کند تا موجبات کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای فراهم شود.

وی بیان کرد: دستگاه‌هایی مربوطه نیز در این راستا هم افزایی داشته باشند و هرجا نیاز به کمک باشد دادگستری استان بوشهر در راستای حفظ حقوق عامه ورود می‌کند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
حادثه خیز

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار