نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 آذر 1402 - 06:43

نوای جنوب:مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از آغاز توزیع شیر رایگان پاکتی در مدارس مقطع ابتدایی استان خبر داد و گفت: در این طرح هفته‌ای ۲۵۰ هزار پاکت شیر در اختیار دانش‌آموزان اول تا ششم ابتدایی قرار می‌گیرد. 

نوای جنوب:مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از آغاز توزیع شیر رایگان پاکتی در مدارس مقطع ابتدایی استان خبر داد و گفت: در این طرح هفته‌ای ۲۵۰ هزار پاکت شیر در اختیار دانش‌آموزان اول تا ششم ابتدایی قرار می‌گیرد. علی موحدی صبح امروز در آیین آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس مقطع ابتدایی استان بوشهر با بیان اینکه بیش از 120 هزار دانش‌آموز تحت پوشش این طرح قرار دارند، اظهار داشت: بر این اساس در قالب اجرایی این طرح، تمامی مدارس دولتی در مقطع ابتدایی و پیش‌دبستانی شیر رایگان را به‌صورت 2 بار در هفته و در مجموع 72 نوبت در طول سال تحصیلی دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در 52 هفته دانش‌آموزان یادشده تحت پوشش شیر رایگان قرار دارند، تصریح کرد: در مجموع 126 هزار و 300 پاکت شیر در طول سال تحصیلی در اختیار دانش‌آموزان مدارس دولتی مقطع ابتدایی قرار می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از توزیع هفته‌ای 250 هزار بسته شیر در مدارس استان خبر داد و بیان کرد: اعتبارات لازم برای تهیه شیر پاکتی در مدارس استان بوشهر تأمین شده است و در این راستا از دست‌اندرکاران قدردانی می‌شود.

موحدی با بیان اینکه سلامتی و تندرستی دانش‌آموزان یکی از اولویت‌های مهم آموزش و پرورش است، تصریح کرد: علاوه بر توزیع شیر رایگان طرح‌های مختلفی در عرصه‌های ورزشی، «آهن‌یاری و مکمل ویتامین دی» تجهیز «اتاق بهداشت» در مدارس، جلوگیری از چاقی دانش‌آموزان، طرح شهید سلیمانی در مدارس برای بهینه‌سازی و مناسب‌سازی فضاهای ورزشی درون مدرسه از دیگر طرح‌های اجرا شده در حوزه سلامت دانش‌آموزان است.

وی تأکید کرد: حفظ سلامت جسمی دانش‌آموزان به‌عنوان یک برنامه دارای اولویت در استان مورد توجه ویژه قرار دارد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
علی موحدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار