نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 شهريور 1402 - 19:36
ظهر یکشنبه:

نوای جنوب: شهردار بندر دلوار شهرستان تنگستان گفت: در هفته دولت امسال، ۱۵ طرح با اعتبار ۹۳۸ میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

نوای جنوب:یوسف توسلی روز یکشنبه در نشست خبری با رسانه ها اظهار کرد: از این میزان عملیات اجرایی ۹ طرح با اعتبار ۴۰۳ میلیارد ریال آغاز و ۶ طرح با اعتبار ۱۳۲ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده، بخش مهمی از طرح های در دست اجرای شهرداری بندر دلوار با استقرار یک سری تجهیزات و ماشین آلات به شکل امانی اجرا می شود که سبب صرفه جویی مناسبی از میزان اعتبارات شهرداری شده است.

شهردار بندر دلوار تصریح کرد: این وضعیت سبب شده که در سال گذشته ۷۵ میلیارد ریال و در پنج ماه نخست امسال ۴۰ میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری برای اجرای طرح های عمرانی صرفه جویی شود.

توسلی ادامه داد: از ۹ طرحی که در هفته دولت امسال عملیات اجرایی آن آغاز می شود، پنج طرح با اعتبار ۳۴۵ میلیارد ریال به شکل امانی و با استفاده از امکانات شهرداری بندر دلوار انجام می شود.

وی بیان کرد: فاز سوم ساحل سازی با ۴۰ هزار متر مساحت طرح و اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، جدول گذاری و زیرسازی خیابان ۲۴ متری با مساحت ۶۰۰ متر مربع و اعتبار ۸۰ میلیارد ریال، جاده سلامت با ۲۵ هزار متر مربع با ۱۲۵ میلیارد ریال، زیرسازی و جدول گذاری با ۴۰ هزار متر مربع با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال و اجرلی میدان دادگستری با ۱۳۰۰ متر مربع و ۲۰میلیارد ریال از جمله طرح هایی است که در هفته دولت امسال به شکل امانی عملیات اجرائی آن آغاز شده است.

شهردار بندر دلوار یادآور شد: همچنین طرح پارک بین راهی مادر با ۶ هزار متر مربع با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال، اجرای کانال دفع آب های سطحی با ۵۶۰ متر مربع مساحت و ۱۸ میلیارد ریال، احداث و ساماندهی سایت پسماند با ۲۰ هزار متر مربع و ۱۰ میلیارد ریال و تکمیل بلوار خلیج فارس با یک هزار متر مربع مساحت و ۱۰ میلیارد ریال با استفاده از اعتبارات استانی تملک دارایی عملیات اجرایی آن در هفته دولت آغاز شده است.

توسلی در خصوص دیگر طرح های افتتاح شده در هفته دولت سال جاری گفت: احداث پارک موزه شهید رییسعلی دلواری با ۱۰ هزار متر مربع با اعتبار ۴۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، بهسازی پارک کوثر با ۶ هزار متر مربع مساحت و اعتبار ۱۲ میلیارد ریال، ساحل سازی با ۱۰ هزار متر مربع و اعتبار چهار میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال در این هفته افتتاح شده است.

وی بیان کرد: بهسازی بلوار شهید رییسعلی دلواری با یک هزار و ۲۰۰ متر مربع مساحت و اعتبار ۳۲ میلیارد ریال، بازسازی گذر شهید احمدپری با سه هزار و ۵۰۰ متر مربع مساحت و اعتبار ۱۵ میلیارد ریال، توسعه شبکه برق و روشنایی پارک ساحلی به مساحت یک کیلومتر با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های هفته سال جاری شهرداری بندر دلوار بوده است.

شهرداری بندر دلوار گفت: به طور متوسط سعی کرده ایم هر دو ماه یک بار یک طرح برای شهر دلوار آماده و تحویل مردم خونگرم، مهربان و مهمان دوست این شهر دهیم.
































































کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری دلوار

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار