نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 30 مرداد 1402 - 07:12

نوای جنوب:مدیرکل تامین ‌اجتماعی استان بوشهر گفت:31 مردادماه آخرین مهلت کارفرمایان بوشهری برای برخورداری از طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای است.





نوای جنوب:مدیرکل تامین ‌اجتماعی استان بوشهر گفت:31 مردادماه آخرین مهلت کارفرمایان بوشهری برای برخورداری از طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، محمد جواد بازدرهوا روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهلت اجرای قانون بخشودگی که با تصویب و ابلاغ هیأت وزیران اجرایی شده قابل تمدید نخواهد بود از این رو انتظار است کارفرمان از مدت زمان محدود باقیمانده استفاده کنند.

وی بیان کرد: قانون بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان با توجه به نام‌گذاری سال جاری به نام سال "مهار تورم و رشد تولید" از سوی مقام معظم رهبری و به‌منظور حمایت از تولید حفظ و ایجاد اشتغال برای کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی، خدماتی و اصناف و تقویت توان تولیدی کشور به اجرا گذاشته شده است.

بازدرهوا ادامه داد: کارفرمایان متقاضی استفاده از بخشودگی جرایم بیمه‌ای می‌توانند نسبت به پرداخت اصل بدهی بیمه‌ای خود به‌صورت نقدی اقدام کرده یا در توافق با شعب این سازمان، روش پرداخت اقساطی را انتخاب کنند.

وی گفت: کارفرمایان در صورت پرداخت اصل بدهی بیمه‌ای در اقساط ماهیانه ۱۲ ماه، از صددرصد بخشودگی جرایم، پرداخت ۱۸ ماهه ۸۵ درصد بخشودگی جرایم و درصورتی‌‌که تعداد اقساط را ۲۴ یا ۳۶ ماه انتخاب کنند، به ترتیب از ۷۵ درصد و ۵۰ درصد بخشودگی بهره‌مند می‌شوند. 

بازدرهوا افزود: با این حال سازمان تأمین اجتماعی به کارفرمایان توصیه کرده تا انتخاب اقساط 12 ماهه از بخشودگی صددرصدی جرایم استفاده کنند.🔻روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر  



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار