نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 19 مرداد 1402 - 14:14

نوای جنوب:با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدوالامقام محمودصارمی خبرنگار فداکار وایثارگرعرصه ی خبر به نکوداشت زحمات سخت تلاشگران پیشگام ارتباطات وطلایه داران جبهه ی اطلاع رسانی که از عوامل مهم توسعه و پیشرفت جامعه محسوب می شوند،





نوای جنوب:باسمه تعالی

با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدوالامقام محمودصارمی خبرنگار فداکار وایثارگرعرصه ی خبر به نکوداشت زحمات سخت تلاشگران پیشگام ارتباطات وطلایه داران جبهه ی اطلاع رسانی که از عوامل مهم توسعه و پیشرفت جامعه محسوب می شوند، آنانی که در روزهای تلخ و شیرین، چشم ها ودل ها را با قلمزنی صادقانه خود جهت داده و با فعالیت مداوم، سالم ، سازنده ، موثر ومفید خویش علاوه بر ارتقاء تعاملات فرهنگی ،اجتماعی‌ و...رونق فضای پویا و بالنده ی را جهت گسترش آگاهی و بصیرت و امیدواری در تحقق اهداف جاری و آینده جامعه رقم می زنند از وجود پربرکتشان با افتخار بر خود  ببالیم ونگاه ارزشمندشان را بستاییم‌.

روز خبرنگارفرصت مغتنمی است تا با تجلیل ،تکریم و تقدیر ، تلاش های آشکار و پنهان خبرنگاران خوش نقش را که برای جامعه آرامش و مژده ی رفاه ورشد ارمغان می آورند پاس داشته‌  وحضورارزشمندشان را پیرامون خویش ودرگفتمان نشاط آفرین رسانه صمیمانه ارج‌ بنهیم.

و همواره براین باور عمیق با حمایت و همدلی از این عزیزان  در ارتقاء کیفی وکمی کارکرد ارزنده آنان در انجام رسالت خطیرشان وهمچنین در مقابله با نیات رسانه ای شوم  بیگانه لحظه ی فروگذارننماییم. ان‌ شاء الله.

در پایان اینجانب بر خود فرض میدانم با توجه به این مناسبت برجسته در تقویم سالانه کشور اسلامی مان ضمن عرض خدا قوت ، تبریک وتهنیت به  خبرنگاران بزرگوار واهالی شریف رسانه، ازدرگاه پروردگار عالمیان؛ سلامتی و موفقیت شان‌ را مسالت‌ بنمایم.

صالح رحیمی فرماندار بوشهر



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار