نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 تير 1402 - 13:39
روز گذشته:

نوای جنوب:احمد لطفی با بیان اینکه امشب واگذاری صد قطعه زمین مسکونی در شهر و روستاهای تنگستان به مشمولان قانون جوانی جمعیت آغاز شده است، افزود: این زمین‌ها هر کدام به مساحت دویست متر مربع است که بخشی در شهر اهرم و بخش دیگر در روستاها به خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا واگذار می‌شود.

نوای جنوب:با حضور محمد هادی رستمیان واگذاری صد قطعه زمین مسکونی در شهر و روستاهای تنگستان به مشمولان قانون جوانی جمعیت آغاز شد

فرماندار تنگستان در آیین واگذاری صد قطعه زمین به زوج‌های تنگستانی که با حضور معاون عمرانی استاندار بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: این طرح در راستای فرمایش مقام معظم رهبری و همچنین تاکید کارشناسان جامعه‌شناسی در خصوص خطر پیری جمعیت در جامعه ایران در سال‌های آینده، توسط دولت مردمی آیت‌الله رییسی تصویب شده که همزمان در شهرستان تنگستان نیز در حال اجراست.

 

احمد لطفی با بیان اینکه امشب واگذاری صد قطعه زمین مسکونی در شهر و روستاهای تنگستان به مشمولان قانون جوانی جمعیت آغاز شده است، افزود: این زمین‌ها هر کدام به مساحت دویست متر مربع است که بخشی در شهر اهرم و بخش دیگر در روستاها به خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا واگذار می‌شود.

 

وی ادامه داد: در سه مرحله دیگر نیز سیصد قطعه زمین برای ساخت مسکن به خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا در شهرها و روستاهای تنگستان واگذار می‌شود.

 

لطفی خاطرنشان کرد: در سال گذشته حدود هشتصد فرزند در شهرستان تنگستان متولد شده‌اند که نسبت به سال ماقبل آن دو درصد رشد موالید داشتیم و تنگستان در استان بوشهر، از رکورداران فرزندآوری در سال اخیر بود.

 

مقام عالی دولت در تنگستان ضمن تبریک به خانواده‌هایی که فرزند آنها در سال گذشته متولد شده‌اند، نسبت به نامگذاری این فرزندان با اسامی ائمه اطهار ابراز خرسندی نمود.
























































































کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار