نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 02 تير 1402 - 12:27

نوای جنوب:فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از سواری سمند و همچنین منزل متعلق به قاچاقچی، 781 کیلوگرم تریاک کشف شد.

نوای جنوب:فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از سواری سمند و همچنین منزل متعلق به قاچاقچی، 781 کیلوگرم تریاک کشف شد.

 

توقیف سمند و کشف 781 کیلوگرم تریاک در فارس

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار رهام‌بخش حبیبی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه شبانه‌روزی با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از چند ماه کار اطلاعاتی مطلع شدند فردی قاچاقچی پس از بارگیری تریاک از استان‌های شرقی در حال انتقال به شیراز است که سریعا بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سریعا به محور مواصلاتی اصفهان-شیراز اعزام و خودرو سمند متعلق به قاچاقچی را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به کوهستانی بودن منطقه و تاریکی هوا راننده با به جا گذاشتن خودرو متواری شد، گفت: ماموران موفق شدند در بازرسی از آن سواری 731 کیلوگرم تریاک کشف کنند.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه سریعا منزل امن قاچاقچی در شهرک صدرا مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: در بازرسی آن مکان نیز 50 کیلوگرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این ماموریت در مجموع 781 کیلوگرم تریاک کشف شد، گفت: تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری با جدیت ادامه دارد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: شناسایی و دستگیری قاچاقچیان باندهای بزرگ مواد مخدر در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و پلیس فارس با تمام توان مسیر را برای سوداگران مرگ ناامن می‌کند.

کشف 216 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس 

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 216 کیلو 600 گرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در عملیات مشترک پلیس فارس و عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، روز گذشته ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در منزل خود در یکی از روستاهای شیراز اقدام به دپو مواد مخدر کرده است که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به منزل قاچاقچی اعزام و در بازرسی از آن مکان 216 کیلو 600 گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌‎ای دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، گفت: اقدامات سوداگران مرگ در این استان از چشمان تیزبین پلیس دور نخواهد ماند و فراجا با آنان بدون اغماض برخورد قانونی می‌کند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
فارس

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار