نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 31 فروردين 1402 - 09:03

نوای جنوب:نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از تصویب طرح‌های مهم در حوزه تأمین آب، بهداشتی، درمانی، فرهنگی و راهسازی خبر داد و گفت: اجرای مصوبات رئیس جمهوربه استان بوشهر، دشتستان را متحول می‌کند.

نوای جنوب:نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از تصویب طرح‌های مهم در حوزه تأمین آب، بهداشتی، درمانی، فرهنگی و راهسازی خبر داد و گفت: اجرای مصوبات رئیس جمهوربه استان بوشهر، دشتستان را متحول می‌کند.ابراهیم رضایی در بازدید از برخی طرح‌ها بر توجه به رسیدگی به مشکلات آبرسانی شهرها و روستاهای دشتستان تأکید کرد و اظهار داشت: در آستانه فصل گرما باید برای تسریع در طرح‌های آبرسانی تلاش شود تا مشکلات مردم در شهرها و روستاهای دشتستان برطرف شود.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر مصوبات گوناگونی در نظر گرفته شد گفت: اجرایی شدن این مصوبات تحولات مهم و اثرگذاری در دشتستان ایجاد می‌کند.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب طرح‌ها در حوزه تأمین آب، بهداشتی، درمانی، فرهنگی و راهسازی ادامه داد: اجرایی مصوبات رئیس جمهور از جمله سد دهرود، محور جاده‌ای نمازگاه، بیمارستان 17 شهریور، مجتمع‌های فرهنگی در شهرهای مختلف، دشتستان را متحول می‌کند.

وی با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر هنوز ابلاغ نشده است تصریح کرد: تکمیل بیمارستان 17 شهریور، ساخت سد دهرود، جاده نمازگاه به ارم و بوشکان، تکمیل مجتمع‌های فرهنگی هنری آبپخش، سعدآباد و شبانکاره، احداث خط انتقال آب از سد ارغون کلمه، مخازن ذخیره آب کلمه و دالکی، تکمیل پل درودگاه و تکمیل طرح آبیاری نوین در اراضی نخلستان‌های دشتستان در لیست مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر و دشتستان قرار دارد.

رضایی با بیان اینکه تکمیل و اجرایی شدن این طرح‌ها، دشتستان را متحول می‌کند گفت این طرح‌ها تأثیر مستقیمی بر اقتصاد، آسایش و رفاه مردم دارد و باید برای تخصیص اعتبارات مصوبات سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر در اجرایی شدن پروژه‌ها تلاش شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دشتستان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار