نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 15 اسفند 1401 - 22:45

نوای جنوب:وی افزود : بر همین راستا واحد فضای سبز شهرداری با پویش ایران سبز اقدام به کاشت ۵۰۰ اصل نهال از نوع جنبو،لگنوم،گل کاغذی،برهان گلی وتکوما در خیابان مرزبان ،شهید چمران ودیگر نقاط شهر کردند.

نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی شهرداری وروابط عمومی شهر دیر ؛ در آستانه 15 اسفند روز درختکاری  با حضور فرماندار ،نائب رئیس واعضای شورای اسلامی شهردیر ،مسئول واحد فضای سبز وتنی چند تن از مسئولین ادارات   اقدام به کاشت چندین اصله نهال بطور نمادین در خیابان مرزبان  نمودند.

 گفتنی است در حاشیه این مراسم  علی آزادی  با اشاره به روز درختکاری ،ايجاد فرهنگ كاشت درخت را يك وظيفه دینی و ملي قلمداد نمود گفت: در دین مقدس اسلام و در سیره معصومین علیها سلام نیز به کرار بر اهميت موضوع ترويج فرهنگ درختكاري تاکید شده است و پیامبر گرامی اسلام درختکاری را امری واجب الاجرا میدانستند. لذا همگی ما موظفیم با کاشت درخت در سرسبزی و آبادانی شهرمان گام برداشته و این امر خداپسندانه را فرهنگ سازی و اجرایی نماییم.

وی افزود : بر همین راستا واحد فضای سبز شهرداری با پویش ایران سبز اقدام به کاشت ۵۰۰ اصل نهال از نوع جنبو،لگنوم،گل کاغذی،برهان گلی وتکوما در خیابان مرزبان ،شهید چمران ودیگر نقاط شهر کردند.

در پایان هریک از مسئولین بطور نمادین یک نهال کوچک را به دست خاک  سپردند تا در آینده با تبدیل شدن به درختانی نیرومند محیط زیست سالم تر و مطلوب تری برای فرزندان عزیز  دیری  فراهم آورند.

















 

 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری دیر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار