نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 18 دي 1401 - 23:29

نوای جنوب:مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از تشکیل شورای راهبردی کاهش تصادفات جاده‌ای در استان با حضور فرمانده پلیس راه کشور و استاندار خبر داد.

نوای جنوب:عبدالکریم اخترشناس یکشنبه در نشست شورای راهبردی کاهش تصادفات جاده‌ای از تشکیل شورای راهبردی کاهش تصادفات جاده‌ای در استان با حضور فرمانده پلیس راه کشور و استاندار خبر داد و بیان کرد: از همه ظرفیت‌ها برای کاهش تصادفات استفاده می‌شود.

او افزود: در ۹ ماهه ابتدای امسال شاهد رشد ۲۰ درصدی تصادفات در جاده‌های استان بوشهر نسبت به زمان مشابه پارسال بوده‌ایم که ضرورت دارد اقدامات جدی در این خصوص انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به سهم ۲۵ درصدی خودروهای شوتی در تصادفات استان، یادآور شد: همچنین ۳۴ درصد تصادفات سهم موتوروساران هستند.

اخترشناس ادامه داد: در ۹ ماهه امسال شاهد رشد ۴۲ درصدی آمار تردد در محورهای ورودی استان بوشهر بوده‌ایم و در این مدت هفت میلیون و ۹۲۶ هزار تردد ثبت شده است.

به گفته او، ۵۲ پروژه فعال یا در دست مناقصه راه روستایی و ۱۵۰ پروژه راهداری یا حمل و نقلی در استان بوشهر فعال است که اعتبار آن‌ها حدود پنج هزار میلیارد ریال است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
تصادفات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار