نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 27 آذر 1401 - 17:59

نوای جنوب:کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از ورود سامانه جدید بارشی به استان بوشهر از روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد و گفت: ناپایداری‌های جوی در استان افزایش می‌یابد.

نوای جنوب:کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از ورود سامانه جدید بارشی به استان بوشهر از روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد و گفت: ناپایداری‌های جوی در استان افزایش می‌یابد.پیام مساعدی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: با توجه به الگوها، از امشب از سرعت وزش باد شمالی روی خلیج فارس کاسته می‌شود و تا چهارشنبه جوی نسبتاً آرام روی استان و خلیج فارس حاکم خواهد بود و دمای هوا نیز طی این مدت در اغلب نقاط کاهش نسبی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: با نفوذ سامانه جدید از اواخر وقت چهارشنبه ناپایداری‌هایی به شکل افزایش ابرناکی و بارش پراکنده باران در پایان هفته پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان غالباً صاف همراه با غبار محلی، بر روی دریا وزش باد، در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت و طی امروز روی دریا در مناطق مرکزی و جنوبی ۱۶ تا ۴۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی اضافه کرد: ارتفاع موج دریا امروز ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر، در مناطق مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر و از فردا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۲ و ۵۰ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت هشت و ۵۰ دقیقه، مد دوم ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه و جزر دوم ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
بارش

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار