نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 21 آذر 1401 - 17:13
جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرداری آب پخش

نوای جنوب:آماده سازی شهر جهت میزبانی شایسته از مسافران نوروزی در دستور کار قرار دارد/رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر؛برنامه ریزی مناسب جهت زیباتر شدن سیمای عمومی شهر قبل از فرا رسیدن نوروز ۴۰۲ انجام و عملیاتی شود





نوای جنوب:آماده سازی شهر جهت میزبانی شایسته از مسافران نوروزی در دستور کار قرار دارد/رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر؛برنامه ریزی مناسب جهت زیباتر شدن سیمای عمومی شهر قبل از فرا رسیدن نوروز ۴۰۲ انجام و عملیاتی شود

 

جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرداری آب پخش در تاریخ ۲۰ آذرماه ۴۰۱ به ریاست مهندس خجسته پور شهردار برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر آب پخش؛شهردار آب پخش در این نشست با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز و ضرورت برنامه ریزی جهت استقبال از مسافران نوروزی اظهار داشت:در سالهای گذشته بخاطر شیوع بیماری کرونا سفرهای نوروزی را کمتر شاهد بودیم  و ستاد تسهیلات سفر نیز بصورت جدی تشکیل نشد ولی در نوروز پیش رو با توجه به فروکش کردن بیماری کرونا و تاکیدات فراوان مسئولان مبنی بر برنامه ریزی لازم جهت سفرهای نوروزی باید اقدامات لازم را در این راستا داشته باشیم.

 

مهندس افشین خجسته پور افزود:بهسازی پارک ها و محل اسکان مسافران نوروزی باید مورد اهتمام ویژه قرار گیرد و کلیه امکانات شهرداری برای استقبال از مهمانان نوروزی بسیج شود.

 

وی افزود:رنگ آمیزی سنگ جدول بلوارها و میادین و خیابان های اصلی  و پارک های شهر انجام می شود و برطرف کردن مشکلات روشنایی معابر عمومی نیز در دستور کار قرار دارد.

 

شهردار آب پخش ابراز داشت:جشن ها و برنامه های متنوع فرهنگی با همکاری گروه های فعال هنری و فرهنگی سطح شهر در ماه های پایانی سال و نوروز نیز برگزار می شود.

 

مهندس خجسته پور بیان داشت:مجموعه شهرداری جهت آماده سازی شهر قبل از ایام نوروز و استقبال از مسافران بسیج خواهد شد و انشالله تلاش می کنیم شهر را به گونه ای شایسته برای میزبانی از هموطنان عزیز مهیا کنیم.

 

مهندس بهزاد بویری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر آب پخش نیز در این نشست ابراز داشت:برنامه ریزی مناسب جهت زیباتر شدن سیمای عمومی شهر قبل از فرا رسیدن نوروز ۴۰۲ باید توسط شهرداری انجام و عملیاتی شود.

 

 

وی افزود:ما در شورای شهر نیز همراه مجموعه شهرداری هستیم و هر جا لازم باشد کوتاهی نخواهیم کرد.

 

مهندس بویری بیان داشت:بهسازی فضای سبز و رنگ آمیزی المان ها و سنگ جدول ها و مناسب سازی معابر و اماکن تفریحی و توجه به اسکان مسافران باید مد نظر باشد.

 

وی از تلاشهای مجموعه فضای سبز شهرداری قدردانی کرده و افزود:باید تلاش شود فضای سبز با آبیاری به موقع و مناسب و توجه بیشتر در ماههای پایانی سال و عید نوروز باطراوت باشد



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری ابپخش

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار