نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 آذر 1401 - 13:07

نوای جنوب:محمد هادی رستمیان افزود: شهرداران با تصمیمات تاثیر گذار در فرصت باقی مانده فعالیت‌های خود را طوری برنامه ریزی کنند که تا دهه مبارک فجر مورد بهره برداری قرار گیرند.





نوای جنوب:معاون عمرانی استاندار بوشهر در نشست با شهرداران استان بوشهر بر ضرورت توجه جدی شهرداریها به انجام پروژه های عمرانی با بهره مندی از منابع مختلف از جمله ارزش افزوده با اولویت اتمام پروژه های نیمه تمام، جلوگیری از زمین خواری و تغییر کاربری‌های غیر مجاز، جلوگیری از ساخت و سازهای بی رویه و جدی گرفتن جرایم کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها تاکید کرد.

 

محمد هادی رستمیان افزود: شهرداران با تصمیمات تاثیر گذار در فرصت باقی مانده فعالیت‌های خود را طوری برنامه ریزی کنند که تا دهه مبارک فجر مورد بهره برداری قرار گیرند.

 

وی همچنین بر نظارت جدی شهرداری ها بر ساخت و سازهای تحت نظارت خود در چارچوب طرحهای جامع و تفصیلی شهرها و با توجه به فرصت اندک باقی مانده تا پایان سال و ضرورت ایجاد محیطی شاداب ، با طراوت و در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی تاکید کرد.

 

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: با توجه به ظرفیت گردشگری استان به خصوص در شهرهای، دیلم، گناوه، بوشهر، کنگان و در راستای افزایش سطح رفاه عمومی مسافران شهرداری‌ها نسبت به احداث پارکینگ و کمپینگ اقدام کنند.
































کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
رستمیان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار