نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 18 آبان 1401 - 15:50

نوای جنوب:معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر از ورود موج بارشی جدیدی از فردا به استان و صدور هشدار سطح زرد درباره احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و هشدار سطح نارنجی برای وزش باد شدید خبر داد.

نوای جنوب:موج جدید بارشی از پنج‌شنبه به بوشهر وارد می‌شود

 

  زهرا راستگو بیان کرد: همانطور که از روز‌های گذشته پیش‌بینی شده بود، دومین سامانه بارشی از اواخر وقت دیروز در استان فعال شد و بارش‌های خوبی در مناطق شمالی، مرکزی و جنوبی استان گزارش شد.

وی افزود: بیشترین بارش باران تا قبل از ظهر امروز که در ایستگاه‌های هواشناسی به ثبت رسیده مربوط به دهرود دشتستان با ۴۰ میلیمتر باران است.

به گفته معاون هواشناسی بوشهر بارش‌ها در استان بیشتر رگباری همراه با وزش تندباد و رعدو برق‌های شدید بودند که سرعت باد در برخی ساعت‌ها بر روی دریا و سواحل به بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت هم رسید.

وی ادامه داد: انتظار داریم این سامانه بارشی تا عصر امروز فعال باشد و سپس از جنوب استان خارج خواهد شد.

راستگو از فعال شدن موج بارشی جدیدی در روز‌های پنج‌شنبه تا شنبه در استان و صدور هشدار سطح زرد خبر داد و گفت: در این مدت در ساعت‌هایی از روز به ویژه در مناطق شمالی و مرکزی و سواحل شاهد بارش‌های پراکنده‌ای خواهیم بود که این بارش‌ها بیشتر به صورت نقطه‌ای و رگباری همراه با رعدوبرق و تندباد است.

وی با اشاره به ادامه وزش باد‌های شمالی گفت: برای روز جمعه هشدار سطح زرد و از روز شنبه نیز با توجه به پیش‌بینی شدت گرفتن باد‌های شمالی هشدار سطح نارنجی صادر شده است و در این مدت خلیج‌فارس مواج و متلاطم خواهد بود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
بارش

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار