نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 آبان 1401 - 20:23

نوای جنوب: امام جمعه دشتستان در مراسم زنگ استکبار ستیزی در دبیرستان دخترانه شاهد بقیه الله برازجان مطرح کرد:  حجاب و عفاف از ضرورتهای جامعه اسلامی و از زیربناهای حفظ فرهنگ و ارزشهای دین اسلام است.

نوای جنوب: امام جمعه دشتستان در مراسم زنگ استکبار ستیزی در دبیرستان دخترانه شاهد بقیه الله برازجان مطرح کرد:

 

  حجاب و عفاف از ضرورتهای جامعه اسلامی و از زیربناهای حفظ فرهنگ و ارزشهای دین اسلام است.

 

به مناسبت فرا رسیدن سیزدهم آبان ماه روز مبارزه با استکبار و روز دانش آموز، مراسم زنگ استکبار ستیزی در مدارس شهرستان و به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه شاهد بقیه الله برازجان با حضور حجةالاسلام مصلح امام جمعه دشتستان و جمعی از مسؤولین نهادها و ادارات نواخته شد.

 

امام جمعه دشتستان در این مراسم با بیان اینکه حجاب حافظ و حراست‌کننده کرامت انسانی است، گفت: حجاب حفظ حرمت ، عفت و کرامت زن است نه ایجاد محدودیت، غربیان معتقدند برای کوبیدن مسلمانان و اسلام باید نمادهای دینی را کوبید و به همین خاطر است که تهاجم علیه حجاب بسیار گسترده است.

 

وی در ادامه افزود: حجاب و عفاف از ضرورتهای جامعه اسلامی و از زیربناهای حفظ فرهنگ و ارزشهای دین اسلام است، باید مردم و  خانواده ها در رعایت عفاف و حجاب به عنوان یک ارزش، احساس مسؤولیت کنند.

 

حجةالاسلام مصلح اظهار داشت: درود بر دختران و زنانی که با هجمه های زیاد دشمنان از حجاب خود حراست می کنند و در تمام صحنه ها حضور موفقیت آمیز دارند و مایه افتخارند. 


















کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار