نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 آبان 1401 - 08:27

نوای جنوب:  جلسه هماهنگی برگزاری همایش گرامیداشت حماسه شیرزنان لرده با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در سالن فرمانداری دشتستان برگزار شد.

 

نوای جنوب:در نشست هماهنگی برگزاری همایش حماسه شیرزنان لرده مطرح شد:

 

✅ امام جمعه دشتستان: تاریخ چراغ راه نسل آینده است.

 

  جلسه هماهنگی برگزاری همایش گرامیداشت حماسه شیرزنان لرده با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در سالن فرمانداری دشتستان برگزار شد.

 

حجةالاسلام مصلح  در این نشست گفت: تاریخ چراغ راه آینده است اگر انسان بتواند تاریخ را درست روایت کند قطعاً راهنمای نسل آینده خواهد بود به همین دلیل باید همیشه در بحث روایتگری پیشگام باشیم و اجازه ندهیم معاندین و مخالفین و دشمنان اسلام و انقلاب برای ما روایتگری کنند و تاریخ را تعریف کنند.

 

وی با بیان اینکه تاریخ دشتستان گواه مبارزه با استعمار را در سند خود دارد افزود: بیشترین شهید استان مربوط به شهرستان دشتستان است و همچنین در دفاع مقدس این شهرستان نیز نقش حساس و ممتازی داشته است.

 

امام جمعه دشتستان تاکید نمود: ما باید همایش ها و برنامه های فرهنگی را به بطن آموزش و پرورش سوق دهیم تا بیشتر جوانان و نوجوانان با فرهنگ ولایی آشنا شوند.

 

گفتنی است در حماسه مبارزان لرده زمانی که تمام مردان مبارز با انگلیس به شهادت می‌رسند، زنان با وارد شدن در عرصه مبارزه، انگلیس را در لرده دشتستان شکست می‌دهند که نقش این زنان در مقاومت و تاریخ دشتستان ماندگار شده است.




کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار