نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 23 مهر 1401 - 08:52

نوای جنوب:وی استفاده از ظرفیت آب زه‌کش‌ها، آبگیرها و سدهای شهرستان خصوصاً سد رئیس‌علی دلواری و سد دو منظوره شهدای تنگ ارم را فرصت مطلوب جهت سرمایه گذاری در خصوص آبزی‌پروری دانسته و افزود:  پروش ماهی در قفس با توجه به سود مناسب و توجیه اقتصادی خوبی که دارد باید بیشتر و بهتر به مردم و سرمایه گذاران دشتستانی معرفی گردد.

نوای جنوب: بازدید فرماندار و مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر  از ظرفیت‌های ایجاد آبزی‌پروری و کشاورزی در دشتستان 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشتستان ، احمد بنافی فرماندار دشتستان به همراه رسول رستمی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر و مدیران  و کارشناسان جهاد کشاورزی و شیلات استان از ظرفیت‌های ایجاد آبزی‌پروری و کشاورزی از بخش آبپخش دشتستان بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید فرماندار دشتستان گفت : با توجه به استعداد و ظرفیت دشتستان  در بخش آبزی‌پروری ، پرورش  ماهی در قفس و پرورش جلبک غذایی و دارویی، جهت اشتغال و تولید در این زمینه شرایط جذب سرمایه گذار فراهم شود. 

وی استفاده از ظرفیت آب زه‌کش‌ها، آبگیرها و سدهای شهرستان خصوصاً سد رئیس‌علی دلواری و سد دو منظوره شهدای تنگ ارم را فرصت مطلوب جهت سرمایه گذاری در خصوص آبزی‌پروری دانسته و افزود:  پروش ماهی در قفس با توجه به سود مناسب و توجیه اقتصادی خوبی که دارد باید بیشتر و بهتر به مردم و سرمایه گذاران دشتستانی معرفی گردد.

ایشان در پایان نیز جذب سرمایه گذار در تهیه علوفه دامی از اضافات هرس نخیلات، جهت دامپروری های دشتستان را از جهاد کشاورزی استان خواستار شد.
  





 




 








کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار