نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 15 مهر 1401 - 16:33

نوای جنوب:نظام جمهوری اسلامی و ملت مقتدر ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی با نقشه‌ها و توطئه‌های گوناگون دشمنان رو به رو بوده اما به لطف خداوند و رهبری امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) توانسته‌اند این فتنه‌ها را یکی پس از دیگری پشت سربگذارند.

پیام مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

" پاسداری از ارزشهای اسلامی و انقلابی ، بزرگترین وظیفه نیروی انتظامی است "     مقام معظم رهبری

نظام جمهوری اسلامی و ملت مقتدر ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی با نقشه‌ها و توطئه‌های گوناگون دشمنان رو به رو بوده اما به لطف خداوند و رهبری امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) توانسته‌اند این فتنه‌ها را یکی پس از دیگری پشت سربگذارند.

نیروی انتظامی ، نیرویی مقتدر، فداکار و با صلابتی که همواره دوشادوش مردم بوده است و از گوهر گرانبهای امنیت در تمام نقاط و تمام اوقات حراست نموده است. ناامنی را به جان خریده، تا امنیت را ارمغان آورد و فضا را برای هنجارشکنان بسیار نا امن کرده تا نتوانند خدشه‌ای به امنیت جامعه وارد سازند.

تلاش‌های جهادی نیروهای انتظامی بر کسی پوشیده و پنهان نیست و با توجه به وظایف خطیر این نیروها در مبارزه با اشرار و تلاش برای برقراری امنیت در کشور، هنوز راه شهادت برای آنان باز است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و ایثارگران فراجا، هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت، بویژه فرماندهی محترم انتظامی استان بوشهر و همکاران گرانقدر این مجموعه بزرگ تبریک عرض می نمایم و امیدوارم به فضل پروردگار قادر متعال بیش از پیش در حفظ، تأمین و ارتقاء امنیت در سایه منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای ((مدظله‌العالی ))موفق و مؤید باشید.

روزتان مبارک و اقتدارتان مستدام.

 

 

دکتر مصدق کشاوزی 

مدیرکل

نوای جنوب::

 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
اداره کار

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار