نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 26 فروردين 1401 - 18:31

حجت الاسلام محمود محمودی با اشاره به نارضایتی مردم بویژه جوانان کنگانی از وضعیت جذب در صنعت افزود: زیبنده نیست جوان کنگانی در مجاورت حجم عظیم از صنعت از بیکاری شکوه و رنج ببرد.

نوای جنوب:


 

 

حجت الاسلام محمود محمودی با اشاره به نارضایتی مردم بویژه جوانان کنگانی از وضعیت جذب در صنعت افزود: زیبنده نیست جوان کنگانی در مجاورت حجم عظیم از صنعت از بیکاری شکوه و رنج ببرد.

وی بیان کرد: مصلحت صنعت نیز جذب نیروی بومی است چون از جهات مختلف اشتغال نیروهای بومی بویژه نخبگان و تحصیل کردگان این منطقه به نفع خود صنعت است.

خطیب جمعه به موضوع مصوبه جذب ۵٠ درصدی نیروهای بومی اشاره و تاکید کرد: وزارت نفت بایستی نسبت به عدم تحقق مصوبه ۵٠ درصدی جذب نیروهای بومی پاسخگو باشد.

محمودی به موضوع تعدیل نیروهای بومی در صنعت نیز گریزی زد و گفت: متاسفانه علاوه بر قصور در جذب ، در تعدیل نیرو هم برخی شرکت ها نیروهای بومی را مورد بی مهری قرار می دهند.

وی با تبریک میلاد کریم اهلبیت ، آقا امام حسن مجتبی (ع) و بیان فضایل و مناقب و سیره آنحضرت بویژه سخاوت و کرامت ، مظلومیت و شجاعت و حلم آن امام همام گفت: مومنین و روزه داران در این ایام با تاسی به سیره کریم آل طاها ، سخاوت و کرم را در جامعه نشو و از فقرا و ایتام و نیازمندان دستگیری نمایند.

امام جمعه با تحلیلی بر سخنان رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با  کارگزاران نظام در ابعاد مختلف اظهار نمود: فرمایشات معظم له در ابعاد معرفتی ، اخلاقی و مدیریتی ، سیاست داخلی و خارجی و اقتصادی و فرهنگی بایستی نصب العین همه مسئولان قرار گیرد.

محمودی به افزایش مجدد قیمت خودرو و تاکید بر اینکه بایستی جلوی بی سر و سامانی در بازار خودرو گرفته شود ، عنوان کرد: دستگاههای مربوطه با صلابت مقابل زیاده خواهی های خودروسازان بایستند و نگذارند خودر بی کیفیتی که قیمت واقعی آن از نصف بلکه از ثلث کمتر است با قیمت های چند برابری فروخته شود.

گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بیان برخی خدمات آن از جمله تسهیلات ۳٠ میلیون تومانی بلاعوض در شهرهای کوچک ، تحلیلی بر اوضاع سیاسی یمن ، گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بیان فیوضات و برکات لیالی قدر و لزوم بهره معنوی از این ایام از دیگر مطالب مطرح شده در خطبه ها بود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
امام جمعه کنگان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار