نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 23 فروردين 1401 - 21:42

نوای جنوب: ؛دکتر سید حمید سیاسی نژاد سرپرست بیمارستان مهر با حضور در محل فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان با سرهنگ آراوند فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان دیدار و گفتگو کرد.

نوای جنوب: ؛دکتر سید حمید سیاسی نژاد سرپرست بیمارستان مهر با حضور در محل فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان با سرهنگ آراوند فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان دیدار و گفتگو کرد.

 

در ابتدای این دیدار دکتر سیاسی نژاد ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از نقش مهم و حیاتی نیروی انتظامی در توسعه سلامت اجتماعی تقدیر و تشکر نمودند و افزودند که حضور همیشگی دلاورمردان نیروی انتظامی در کنار حافظان و مدافعان سلامت شایسته تقدیر و قدردانی است.

 

سرپرست بیمارستان مهر در ادامه با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی بیمارستان مهر در حوزه سلامت و درمان بویژه در ایام شیوع کرونا ،ارائه خدمات با کیفیت و شایسته و را حق مسلم مردم دانستند و ابراز امیدواری نمودند که با راه اندازی پروژه بیمارستان ٦٤ تخت خوابی مهر که یکی از مهمترین اولویت های سازمان تامین اجتماعی در سطح شهرستان دشتستان می باشد بخش عمده نیازهای مردم در حوزه سلامت و درمان مرتفع شود.

 

در ادامه سرهنگ آراوند ضمن خوش آمدگویی و تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به نقش مهم و ارزشمند دو مقوله امنیت و سلامت در جامعه اشاره نمود و این دو مهم را زیر بنای ترقی جامعه برشمرد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان ضمن قدردانی از تلاشها و زحمات مدافعان سلامت در مسیر جهادگونه مبارزه با کرونا، نیروی انتظامی را همراه و یاور کادر درمان و مدافعان سلامت دانستند و بیان نمودند که نیروی انتطامی در کنار مدافعان سلامت ایستاده و در ادامه مسیر مبارزه با این بیماری نیز از تمام ظرفیت های موجود برای یاری مدافعان سلامت استفاده خواهد کرد.









کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار