نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 فروردين 1401 - 21:21

نوای جنوب:محمدهادی رستمیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر  اقدام­ها و عملكرد دستگاه­هاي خدمات­رسان و اجرایی­ در ايام نوروز 1401 رضايت بخش اعلام نمودند. 





نوای جنوب:محمدهادی رستمیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر  اقدام­ها و عملكرد دستگاه­هاي خدمات­رسان و اجرایی­ در ايام نوروز 1401 رضايت بخش اعلام نمودند. رستمیان با بيان اين كه در ايام تعطيلات نوروز امسال تا پایان روز 13 فروردین 892 هزار خودرو به استان بوشهر وارد شده است اظهار داشت: بر اساس نظرسنجي انجام شده بسياري از مسافران نوروزي از خدمات ارائه شده در استان بوشهر راضي بوده و اين استان را براي سفرهاي بعدي خود انتخاب مي كنند. 

وی با بیان اینکه متولیان ستاد اجرایی سفر در استان بوشهر با صرف بهترین زمان خود در ایام‌ تعطیل درجهت تأمین سفری سالم و ایمن برای همنوعان و فراهم آوردن شرایط مناسب برای کمک رسانی سریع و حفظ سلامتی مسافران در کاهش تصادفات جاده ای تلاش نمودند.

استقبال بی‌نظیر مردم ایران از سفر به استان بوشهر نشان داد که کار ما تازه آغاز شده و وظیفه و مسئولیت سنگین‌تری برای ادامه بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانایی‌های استان برای توسعه گردشگری داریم و بر تمام ما لازم است که این تلاش را تا حصول نتیجه و دسترسی به جایگاه واقعی استان بوشهر در این بخش ادامه دهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر مراتب سپاس و قدردانی از همه همکاران گرانقدر در شهرستان­ها به­ویژه فرمانداران گرامی، شهرداری­ها، هلال­احمر، اورژانس، راهداری و حمل­و­نقل جاده­ای، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، سپاه ، بسيج و همه دستگاه هاى اجرايى استان و شهرستان ها ، مساجد ، هيئت هاى مذهبى و تمامى دست اندركاران را که در بخش‌های مختلف برنامه‌ریزی، پذیرایی و اقامت مسافران و میهمانان نوروزی، تامین امنیت، تبلیغات و تولید محتوای محصولات فرهنگی و رسانه‌ای و برپایی مراسم و آیین‌های مختلف در شهرها و روستاهای استان زحمت کشیده و همراه و در خدمت مردم بودند، اعلام داشت. ایشان از ذات یگانه باریتعالی ضمن آرزوی سالی خوش برای آن­ها و خانواده­های این عزیزان‌ و اجر معنوی برای این زحمات، آرزو نمود به­همین گونه و با وحدت و یک­دلی و انسجام و با یاری مردم بتوانیم در راه توسعه و آبادانی و سربلندی بوشهر کوشا و خدمتگزار باشیم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
رستمیان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار