نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 28 بهمن 1400 - 16:57

نوای جنوب:از همان زمان که پای فردی به نام “محمدرحمان سالاری” به باشگاه شاهین شهرداری بوشهر باز شد، قابل پیش بینی بود که حضورهایی از این دست برای تکمیل رزومه شخصی است و آبی برای تیم بوشهری گرم نمی شود.

  سالاری که در نیم فصل لیگ آزادگان با شعارها و وعده های آنچنانی و بدون آنکه مشخص شده باشد صلاحیت وی چگونه تایید شده، سرپرست مدیرعاملی شاهین بوشهر شد و یک هفته بعد هم وینگو بگوویچ را به بوشهر آورد تا روی نیمکت شاهین بنشیند. همزمان فردی به نام علیرضا معصومی هم به عنوان اسپانسر باشگاه معرفی شد که گویا قبلا شرایط وی برای مالکیت تیم لیگ برتری هوادار تایید نشده است.

اما روز چهارشنبه در پیچ اینستاگرامی شاهین که در پی کنار گذاشتن مدیر بومی روابط عمومی باشگاه به فردی به نام پارسا علوی از تهران سپرده شده، این خبر درج شد: «محمد رحمان سالاری مدیر عامل این باشگاه به دلیل عارضه قلبی از مدیریت این باشگاه کناره گیری کرده و امورات را به قائم مقام خود سپرده است.»

خبرهای دیگر حکایت از این دارد که خانه مبله ای که برای بازیکنان غیر بومی گرفته شده هم باید تخلیه شود و تا این لحظه یک ریال هم به بازیکنان بابت این فصل پرداخت نشده است!

با مصاحبه ها و وعده های داده شده و البته حضور وینگو بگویچ در بوشهر، برخی امیدوار شدند که وضعیت شاهین شهرداری بهتر شده و از قعر جدول فاصله می گیرد، اما کناره گیری مدیرعامل شاهین پس از چند هفته که به عقیده برخی نوعی فیلم بازی برای فرار از مسئولیت است، همه چیز را دوباره تیره و تار نشان می دهد.

البته بدون شک تعلل شورای شهر و شهرداری بوشهر برای تعیین تکلیف تیم شاهین غیرقابل اغماض است و تاخبری که رخ داده آینده بازیکنان جوان بومی تیم و البته ارزش تیم که سرمایه شهرداری محسوب می شود را با چالش جدی مواجه کرده و هواداران را نگران تر از همیشه.

شاهینی ها دوم اسفند باید در شیراز مهمان قشقایی باشند که در صورت ماندن بگوویچ، اولین تجربه وی روی نیمکت تیم بوشهری هم محسوب می شود.

منبع :خلیج فارس



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شاهین بوشهر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار