نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 06 بهمن 1400 - 13:59

نوای جنوب:مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر از تامین حدود ۴۰ درصد آب مصرفی استان بوشهر از طریق دریا تا سال آینده خبر داد. عبدالحمید حمزه‌پور  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش گسترده‌ای به منظور توسعه طرح‌های آب‌شیرین‌کن در استان بوشهر صورت گرفته و به زودی شاهد بهره‌برداری از برخی از این ظرفیت‌ها خواهیم بود

نوای جنوب:عبدالحمید حمزه‌پور عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش گسترده‌ای به منظور توسعه طرح‌های آب‌شیرین‌کن در استان بوشهر صورت گرفته و به زودی شاهد بهره‌برداری از برخی از این ظرفیت‌ها خواهیم بود.

وی میزان تولید فعلی آب‌شیرین‌کن شهر بوشهر را ۲۲ هزار مترمکعب در روز عنوان کرد و از وارد مدار شدن ۱۰ هزار مترمکعب از ظرفیت آب‌شیرین‌کن ۱۷ هزار مترمکعبی بوشهر تا پایان سال جاری خبر داد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی آب‌شیرین کن ۳۵ هزار مترمکعبی شهر بوشهر بیان کرد: این پروژه تابستان سال آینده وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

وی با اشاره به اجرای تأسیسات آب‌شیرین‌کن به میزان ۱۴۰ هزار مترمکعب در استان بوشهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۰ درصد آب استان از طریق این تأسیسات تأمین می‌شود که سال آینده به حدود ۴۰ درصد می‌رسد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
حمزه پور

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار