نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 24 آذر 1400 - 22:50

نوای جنوب:وی با بیان اینکه این همایش در همه شهرستان‌ها برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: همایش بانوی آب با موضوع مدیریت مصرف آب برگزار می‌شود و شامل برنامه های مختلف ومتنوعی می باشد وبه آثار برتر جوایزی اهدا می‌شود.     





نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر عبدالحمید حمزه‌پور با اشاره به  مشکل کم آبی در کشور و نیز استان بوشهر به نقش مهم مدیریت مصرف آب در جلوگیری از این بحران اظهار داشت: بیشتر منابع آب آشامیدنی استان بوشهر در استان‌های همجوار قرار دارد که با خطوط طولانی وارد شبکه آبرسانی شهرها و روستاها می‌شود و این محدودیت ها  علاوه بر مدیریت تولید آب نیاز به مدیریت مصرف بهینه آب نیز می باشد و شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در همین راستا برنامه هایی را در دست اجرا دارد که از جمله آن برگزاری همایش بانوی آب با توجه به نقش مهم زنان در خانواده و مدیریت منابع و انرژی می باشد.

وی با بیان اینکه اکثر مصارف خانگی توسط بانوان انجام می‌شود و نقش مدیریت مصرف بانوان بسیار مهم است، گفت: در همین خصوص شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر همایش مردمی با محوریت بانوان را در دست اجرا دارد که پیش بینی می شود حدود 800 بانوی هم استانی در این همایش ها حضور یابند .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر مهم ترین اهداف این همایش را مشارکت بانوان در اصلاح الگوی مصرف آب عنوان کرد و گفت: زنان دارای نقش کلیدی در انتقال فرهنگ و الگوی فرزندان خود هستند و در عرصه‌های اجتماعی نیز می‌توانند به عنوان یک الگو این فرهنگ را  انتقال دهند و اگر بتوانیم در موضوع حفاظت و مصرف بهینه آب فرهنگ سازی نماییم و به عنوان یک مسئولیت وتعهد اجتماعی ایجاد کنیم می توانیم شاهد تغییر الگوی مصرف آب تا حد زیادی باشیم.

حمزه‌پور از برگزاری این همایش با مشارکت فرمانداری‌ها و بانک مسکن خبر داد و بیان کرد: نخستین همایش بانوی آب در شهرستان کنگان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این همایش در همه شهرستان‌ها برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: همایش بانوی آب با موضوع مدیریت مصرف آب برگزار می‌شود و شامل برنامه های مختلف ومتنوعی می باشد وبه آثار برتر جوایزی اهدا می‌شود.     



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
کنگان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار