نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 30 مهر 1400 - 11:20
شنیده ها حاکیست:

نوای جنوب:در پی خبر یکی از رسانه های شهرستان مبنی بر "عدم احراز صلاحیت" احمد شیخیانی برای شهرداری خورموج، بر آن شدیم که صحت موضوع را از ایشان بپرسیم که پیامهای ارسالی ما به ایشان تا کنون بی پاسخ مانده است.





نوای جنوب:در پی خبر یکی از رسانه های شهرستان مبنی بر "عدم احراز صلاحیت" احمد شیخیانی برای شهرداری خورموج، بر آن شدیم که صحت موضوع را از ایشان بپرسیم که پیامهای ارسالی ما به ایشان تا کنون بی پاسخ مانده است.
مهرداد علیزاده عضو شورای شهر خورموج اعلام کرد تاکنون چیزی به ایشان ابلاغ نشده است.
قاسم هزیمتیان دیگر عضو شورای شهر خورموج نیز با تایید این خبر، برای کسب اطلاعات بیشتر ما را به رئیس شورا ارجاع داد.
عبدالمهدی نصیری رئیس شورای شهر خورموج نیز با تایید این خبر اعلام کرد؛ ابلاغیه "عدم احراز صلاحیت" ساعت ۱۳ روز جاری، از طرف فرمانداری دشتی و با استناد به نامه دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر به شورای شهر خورموج ابلاغ شده و شورا طی جلسه فوق العاده در اولین فرصت نسبت به انتخاب سرپرست جدید تا انتخاب و معرفی شهردار اقدام خواهد کرد.
مطابق قانون و در جریان انتصاب شهرداران، استانداری موظف به استعلام مراجع چهارگانه قوه قضاییه، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و سازمان ثبت احوال است که قاعدتا عدم احراز صلاحیت احمد شیخیانی می بایست از طرف یکی از این ارگانها به دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر اعلام شده باشد.
شیخیانی ۹ سال شهردار خورموج بود،پس از این بعلت به حد نصاب نرسیدن جلسه اضطراری انتخاب سرپرست شهرداری خورموج تشکیل نشد* 

ساعت ۱۸:۳۰ عصر امروز دیروز مقرر شده بود که جلسه ی گفتگو درباره انتخاب سرپرست شهرداری برگزار شود که بدلیل عدم حضور آقایان رضایی و علیزاده دو عضو شورا  جلسه برگزار نشد!

📌 *علت عدم حضور آقایان رضایی و علیزاده مشخص نبوده و توضیحی ارائه نداده اند و خواسته ی شهروندان تسریع در انتخاب سرپرست یا شهردار با حضور همه ی اعضای شورای شهر میباشند*همچنین احمد شیخیانی

 در گفتگو با سایت مند با تایید این خبر گفت: عدم احراز صلاحیت من برای ادامه کار در مدیریت شهری خورموج در این دوره از فعالیت شورا و شهرداری خورموج اعلام شد.شیخیانی اظهار داشت: برای قصور و کوتاهی های ناخواسته نیز از مردم عزیز عذرخواهی می کنم و امیدوارم همچون گذشته مشمول دعای خیر آنان قرار گیرم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری خورموج

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار