نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 مهر 1400 - 20:48
شب گذشته

نوای جنوب:در ادامه این نشست رضایی نماینده شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی به بررسی و تحلیل سیاسی اوضاع منطقه پرداختند.





 

نوای جنوب:((نشست مجازی ابراهیم رضایی نماینده شهرستان دشتستان با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر برگزار شد.))
 در ابتدای این نشست قاسم برجوئی فرد دبیر شورای ائتلاف انقلاب اسلامی استان بوشهر ضمن صحبت با نیروهای شورای ائتلاف در سراسر استان به مسئله پیگیری مطالبات مردم و مشکلات استان توسط کمیته های تخصصی شورای ائتلاف پرداختند؛ وی از کمیته های تخصصی زیرمجموعه خود در سراسر استان خواستند که با توجه به اهداف عالیه شورای ائتلاف و نقشه راه این مجموعه، مسائل و مشکلات حوزه تخصصی خود را همراه با برنامه های پیشنهادی جهت ایجاد پیشرفت و تحول در استان هر چه سریع تردسته بندی نموده و در جلسات شورای ائتلاف برای پیگیری مطرح نمایند.

آقای دکتر برجوئی فرد همچنین در بخش هایی از صحبت خود به مبحث به کارگیری جوانان و استفاده از جوانان و کادرپروری انقلابی و ولایی اشاره کردند.

در ادامه این نشست رضایی نماینده شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی به بررسی و تحلیل سیاسی اوضاع منطقه پرداختند.

وی کشورهای ترکیه و آذربایجان را به دور از تاثیرپذیری از همکاری با آمریکا و اسرائیل به همکاری و روابط حسنه با دوست و همسایه خود ایران فراخواندند. رضایی بیان کردند که جهاد شهید بزرگوار ما ، شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز باید درس عبرتی برای جهانیان باشد چرا که ایران پر است از قاسم سلیمانی ها. همچنین با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری در مورد شهید سلیمانی که فرمودند: "خون بهای شهید سلیمانی اخراج آمریکا از تمام منطقه است " به کشورهای مطیع و دوستدار آمریکا و اسرائیل در منطقه این پیغام را داد که آمریکا به واسطه سیاست های اشتباه منطقه ای خود دیگر در این منطقه جایگاهی ندارد و به زودی تمام کشورهای منطقه را ترک خواهد کرد همانگونه که عراق و افغانستان را با شکست بی آبرویی و تحمل هزینه های گزاف ترک کرد.

ابراهیم رضایی همچنین در پاسخ سوال یکی از فرهنگیان حاضر در جلسه در مورد رتبه بندی فرهنگیان اینگونه پاسخ داد:

دولت قبل مین های بسیار زیادی را برای دولت جدید کاشت و به جای گذاشت که به حول و قوه الهی و تلاش مستمر و پیگیر همه مسئولان کشور این مین ها در حال خنثی سازی هستند و به زودی ان شاالله مسائل و مشکلات موجود بسیار کمتر خواهد شد. یکی از این مین ها اجرای رتبه بندی فرهنگیان بود. چرا دولت آقای روحانی هشت سال معلمان را در انتظار گذاشت و این مورد را اجرائی نکرد؟ چرا اینقدر به فرهنگیان بی توجهی کردند؟

این آقایان بعد از هشت سال و در پایان کار خود مسئله رتبه بندی فرهنگیان عزیز را به میان کشیدند که هم به نام دولت خود تمام کنند و هم هزینه اش را با آن خزانه خالی که به دولت بعد تحویل دادند بر دوش دولت بعد بیندازند. چرا از همان سال ابتدای کارشان  مسئله رتبه بندی را با مجلس مطرح نکردند و گذاشتند برای روز آخر؟ آنها که قول های بسیار زیادی در این زمینه داده بودند.

اما من به فرهنگیان سراسر کشور اعلام می کنم که این مجلس به جد پیگیر این مسئله هست  و ما با همکاری با رئیس جمهور محترم به دنبال تامین بودجه برای این مورد هستیم. رتبه بندی فرهنگیان ازجمله مسائل مهم واساسی مجلس شورای اسلامی و دولت جدید است و ان شاء الله به زودی انجام خواهد شد.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار