نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 مهر 1400 - 17:19
در گفتگو با نوای جنوب

نوای جنوب: نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت:   همه ما باید ضمن یاری  دکتر محمدی زاده استاندار بوشهر برنامه مدونی برای توسعه منطقه به ایشان ارائه دهیم.

نوای جنوب: نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت:   همه ما باید ضمن یاری  دکتر محمدی زاده استاندار بوشهر برنامه مدونی برای توسعه منطقه به ایشان ارائه دهیم.حجت الاسلام موسی احمدی  در جمع شوراهای شهرهای دیر، بردستان، دوراهک ، آبدان و بردخون شهرستان دیر افزود: دکتر محمدی زاده فردی شجاع، مدیر، مدبر، امین، قوی ، دارای تجربه موفق فرماندهی در دوران دفاع مقدس ، مبارز با فساد و دنیا دیده است که همراهی با ایشان در اجرای برنامه ها به توسعه شتاب خواهد بخشید.

نماینده حوزه های جنوبی بوشهر: استاندار را در اجرای برنامه ها یاری کنیم

وی یادآورشد: برای کاهش مطالبات و خواسته های مردم باید نگاه بصورت کارشناسی  همراه با برنامه ریزی کلان باشد.

احمدی یادآورشد: مجلس شورای اسلامی تصمیم گرفته که با ریل گذاری دولت بتواند اهداف مقام معظم رهبری را محقق سازد.

وی گفت: تنها راه تحقق مطالبات و خواسته های مردم از دولت همدلی، هم اندیشی و همراهی است و این نیاز مردم است.

نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در رابطه با پروژه خورخان بردخون گفت: با پیگیری و مکاتبات فراوان و تزریق شدن اعتبار نقدی به سازمان شیلات کشور تحول اساسی در نتیجه بخشی به این پروژه رخ خواهد داد.

احمدی در ارتباط با اخذ مجوز آب شیرین کن دیر اظهارداشت: مجوز اولیه آب شیرین کن از دریا به میزان اولیه سه هزار متر مکعب اخذ شده است که بزودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به گمرک بندر دیر گفت: ارتقای گمرک بندر دیر به اداره و پیگیری تعریض و آسفالت محور ساحلی بردخون به سمت دیر  و ثبت سند مسکن مردم در دستور کار قراردارد.

در این نشست جمعی از روسای شوراهای اسلامی شهرها مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را با نماینده مجلس در میان گذاشتند و نماینده مجلس قول پیگیری و دستورات لازم نیز صادر کرد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شیخ موسی احمدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار