نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 06 شهريور 1400 - 07:04

نوای جنوب: سخنگوی شورای شهر بوشهر گفت: فصل گذشته حدود ۳۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرداری خرج ورزش حرفه‌ای شده است و متولیان ادعا می‌کنند این امر نشاط را در جامعه افزایش داده است.

نوای جنوب: سخنگوی شورای شهر بوشهر گفت: فصل گذشته حدود ۳۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرداری خرج ورزش حرفه‌ای شده است و متولیان ادعا می‌کنند این امر نشاط را در جامعه افزایش داده است. به نقل از روابط عمومی شورای شهر بوشهر، ایمان زندی نیا رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: در فصل گذشته مسابقات ورزشی حدود ۳۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرداری که همه آن از جیب شهروندان تامین شده برای ورزش حرفه‌ای هزینه شده است و متولیان امر ادعا می‌کنند این امر نشاط را در جامعه افزایش و آمار آسیب‌های اجتماعی را بسیار کاهش داده است.

او ادامه داد: در هفته اول فعالیت شورا، بیشتر وقت شورای ششم را بابت تداوم این نشاط از شهر گرفتند و گاه با لحن آمرانه شورا و شهرداری را موظف کردند این روند هزینه‌کرد را ادامه دهند؛ هزینه‌ای که هیچ گزارش شفافی نیز بابت آن به مردم ارائه نشده است.

این عضو شورای شهر بوشهر افزود: در شرایط کرونایی که روزانه شاهد از دست دادن عزیزان بسیاری از خانواده‌ها هستیم در کنار وضعیت بسیار بد خدمات‌دهی به بیماران کرونایی در مراکز درمانی که مردم را با رنج فراوان مواجه کرده است، وضعیت بسیار بد و دور از شان آرامستان وادی الرحمه که بیشتر مراجعه کنندگان به آن به دلیل تالمات روحی احتیاج به تکریم بیشتری نیز از سوی متولیان امر دارند، نمادی از ناکارآمدی مدیریتی و فاصله داشتن بسیار مدیران امر از اولویت‌ها و نیاز‌های مردم  است.

زندی نیا تاکید کرد: در شورای ششم، بدون توجه به جنجال‌ها ان‌شاءالله بر روی مسائل و اولویت‌های مردم که یکی همین ساماندهی آرامستان است تمرکز می‌کنیم و به اولویت‌های ساختگی که با نیاز‌های مردم فاصله قابل توجهی دارد، اعتنا نخواهیم کرد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شورای بوشهر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار