نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 02 تير 1400 - 15:49

نوای جنوب:به طور کلی در خردادماه امسال ۳۴۱ مورد تعرض در اراضی دولتی کل کشور به مساحت ۱۲۷ هکتار رخ داده است.

نوای جنوب:

 

آماری که از تصرف زمینهای ملی و دولتی ارایه شده، فقط در خردادماه استان فارس با ۴۷ مورد را در رتبه اول زمین‌خواری قرار می‌دهد و جایگاه دوم به تهران با ۴۱ مورد تعلق می‌گیرد، استان بوشهر هم با۳۰ مورد در رتبه سوم قرار گرفته است.

 آنطور که فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن وابسته به وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده، خردادماه سالجاری در استان فارس ۴۷ قطعه زمین دولتی به مساحت ۹۱ هزار و ۸۵ متر مربع از چنگ زمین‌خواران بیرون کشیده شد. در استان تهران ۴۱ مورد رفع فوری تعرض از اراضی و انفال ملی و دولتی به مساحت ۶۴۵ هزار و ۶۸۰ مترمربع اتفاق افتاده است. در استان بوشهر نیز ۳۰ مورد تعرض به زمینهای دولتی به مساحت ۳۹ هزار و ۵۵۵ متر مربع رفع تصرف شده است.

به طور کلی در خردادماه امسال ۳۴۱ مورد تعرض در اراضی دولتی کل کشور به مساحت ۱۲۷ هکتار رخ داده و البته جمع اجرای احکام ۴۱ مورد به مساحت ۳۰ هکتار و ارزش ۱۲۰۷ میلیارد تومان بوده است.

به گفته جواد خردمند، بهترین علمکرد در رفع تعرض را استان‌های فارس، تهران و بوشهر و بهترین عملکرد در اجرای احکام را نیز استان‌های اردبیل و خراسان‌رضوی به خود اختصاص دادند. او میزان دریافت گزارش مردمی از وقوع تصرف را ۵۶۳ مورد عنوان کرد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
زمین خواری

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار