نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 29 خرداد 1400 - 22:03

نوای جنوب:با اهدا سلام و اداي احترام خدمت همشهریان ، هم استانی های گرامی و تمامی اعضای محترم ستادهای انتخاباتی حضرت آیت الله رئیسی خصوصا ایران قوی استان بوشهر و سراسر کشور*





نوای جنوب:بنام خالق بی همتا    «من لم یشکر المخلوق و لم یشکر الخالق»*
*با اهدا سلام و اداي احترام خدمت همشهریان ، هم استانی های گرامی و تمامی اعضای محترم ستادهای انتخاباتی حضرت آیت الله رئیسی خصوصا ایران قوی استان بوشهر و سراسر کشور*

28 خرداد 1400 خلق حماسه حضور گسترده و مثال زدني مردم فهيم در پاي صندوق هاي رأي ، به روزي ماندگار در تاريخ اين سرزمين تبديل شد .

شما مردم ولایتمدار  و انقلابی استان بوشهر ، زن و مرد ، پیر و جوان ، همگام و همراه با سایر ايرانيان سرافراز و حماسه ساز در اين روز ، با لبيک به نداي مقام معظم رهبري با حضور پرشور خود ، در پاي صندوق‌هاي رأي گامي محکم و استواری را در تعيين سرنوشت خود برداشتید ، و از بین نامزدهای محترم ریاست جمهوری ،  آیت الله سید ابراهیم  رئیسی را فردی اصلح تشخیص داده وانتخاب نمودید .
 
مشارکت گسترده ی شما دراین انتخابات  که  باعث روسفيدي خود و نظام اسلامی شد  ، نعمتي است که تشکر و سپاس  بي کرانی را مي طلبد .

لذا اینجانب با خضوع و خشوع تمام ، شاکر الطاف بی پایان الهی و سپاسگزار و قدردان همه شما مردم خوب ونجیب استان بوشهر بوده و هستم  و لازم میدانم از یکایک شما عزیزان ، خصوصا تمامی روساء و اعضای محترم  و شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی حضرت آیت الله رئیسی در استان بوشهر و همکاران ارجمندم در ستاد ایران قوی در این استان تقدیر و تشکر ویژه نمایم .

این حماسه ارزشمند را به پیشگاه ولی عصر (عج) ، مقام معظم رهبری ، خانواده های معظم شهدا و تمامی ایثارگران ، مردم شریف ایران اسلامی و منتخب مردم حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی تبریک عرض نموده  و از ادب و متانت کاندیداهای محترم و هواداران شریف آنان سپاسگزاری مینمایم .

ارادتمند یکایک شما

*بهمنیار واحدی پور*

*رئیس ستاد دولت مردمی ایران‌قوی استان بوشهر*

  ۱۴۰۰/۰۳/۲۹



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار