نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 25 خرداد 1400 - 14:58

نوای جنوب:ائمه جمعه و جماعت اهل سنت استان بوشهر با صدور بیانیه‌ای از سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۸ خرداد حمایت کردند.

نوای جنوب:ائمه جمعه و جماعت اهل سنت استان بو

پشتیبانی ائمه جمعه و جماعت اهل سنت استان بوشهر از ابراهیم رئیسی

ایسنا/بوشهر ائمه جمعه و جماعت اهل سنت استان بوشهر با صدور بیانیه‌ای از سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۸ خرداد حمایت کردند.

ائمه جمعه و جماعت اهل سنت استان بوشهر در حمایت از آیت‌الله رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بیانیه‌ای اظهار کردند: اکنون که بار دیگر تعیین سرنوشت کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گره‌ خورده ملت شریف ایران نیز همچون دوره‌های گذشته با توجه به شرایط حساس داخلی و لزوم افزایش اقتدار بین‌المللی در این انتخابات حضوری پرشور خواهند داشت.

در بیانیه ائمه جمعه و جماعت اهل سنت استان بوشهر گفته شده است: اهل سنت استان بوشهر همگام با سایر قومیت‌ها و مذاهب دیگر نیز در راستای ایجاد وحدت و همدلی بیشتر حضور در این انتخابات وظیفه شرعی خود می‌دانند و انتظار می‌رود بر اساس منویات مقام معظم رهبری توجه به رفاه عمومی ملت به ویژه اقشار مستضعف جامعه مبارزه جدی با فقر و فساد محرومیت‌زدایی استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان در هر نقطه از کشور مد نظر باشد.

در این بیانیه عنوان شده است: با توجه به نگاه ویژه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به همه قومیت‌ها و مذاهب کشورمان در ذیل قانون اساسی برادران و خواهران اهل سنت حمایت خود را از کاندیداتوری آیت‌الله رئیسی اعلام می‌دارد امید است که حضور وی موجبات تغییر وضع موجود بهبود اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم، اشتغال‌زایی جوانان به‌ویژه در مناطق مرزی و محروم را فراهم آورد.

در این بیانیه تصریح شده است: از همه ملت فهیم ایران به‌ویژه برادران و خواهران اهل سنت درخواست می‌شود که با حضور گسترده خود در انتخابات توطئه دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی را نقش بر آب کنند.

شهر با صدور بیانیه‌ای از سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۸ خرداد حمایت کردند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
رییسی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار