نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 25 خرداد 1400 - 08:32
کاندیدای شورای شهر بوشهر

نوای جنوب:همانگونه که در لیالی قدر، بسته به میزان تقوا و نیّات ما ، سهم و توشه ی ایام ما تعیین می گردد، ایام انتخابات و روز اخذ رای نیز ، سرنوشت سال های آتی ما و آیندگانمان را رقم می زند.





نوای جنوب:
همشهریان گرانقدرم در بندر کهن ‌و پر افتخار بوشهر
به روزهای حساسی نزدیک می شویم. روزهایی که می تواند *قدر* روزگار ما باشد.
همانگونه که در لیالی قدر، بسته به میزان تقوا و نیّات ما ، سهم و توشه ی ایام ما تعیین می گردد، ایام انتخابات و روز اخذ رای نیز ، سرنوشت سال های آتی ما و آیندگانمان را رقم می زند.
در شرایط نامطلوبی قرار داریم. معیشت مردم در خطر سقوط قرار دارد.
شرایط زیست محیطی مطلوبی نداریم.
کسب و کار در رکود به سر می برد.
مدیریت شهری و آبادانی آن به خواب عمیق زمستانی فرو رفته است.
امروز ، ایجاد تغییر به سمت اصلاح گرفتاری ها و عقب ماندگی ها و پسرفت ها، بهار حضور سبز و آگاهانه ی ما مردم را می طلبد تا بر این خزان تمدن و یخبندان پیشرفت چیره شود.
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ روز امتحان و روز قَدر است.
اکنون بنا بر تکلیفی که بر دوش خود به عنوان فردی علاقمند به امور شهری و پیاده سازی برنامه ها و مطالعات عمیق گذشته داشته ام، بر خود لازم دیدم از طریق کسب رای اعتماد شما گرامیان ، پای در عرصه خدمت گزاری و پارلمان شهری نهاده و صدای رسای شما مردم فهیم و محترم باشم.
بندر بوشهر ، صاحب تمدنی تاریخی و بزرگ است و شهر اولین ها بوده است. اگر چه برخی کوتاهی ها و ضربات مهلک ، نفس بوشهر عزیز را به تنگ آورده، اما بوشهر می تواند جایگاه واقعی خود را باز یابد و به قله های پیشرفت بازگردد.
از آن جا که *عدالت* کلید و باب سعادت است ، بر ون شده ایم که این واژه ی مقدس و الهی را سر لوحه ی برنامه های مدیریتی و وکالتی خود قرار داده و شهری در خور نام شریف مردم بندر بوشهر بسازیم.
سنگر ما، سنگر عدالت است.
اکنون به عنوان خواهری کوچک، از شما صاحبان اصلی شهر دعوت می نمایم در این امتحان بزرگ و سرنوشت ساز حضور حداکثری به هم رسانیده و در صورت صلاحدید ، *ائتلاف فاتحان سنگر عدالت* را مرهون لطف خود قرار داده و در معرفی آن به دوستان، خانواده و هم شهریان عزیز ، یاری رسان باشید.

با احترام و سپاس بی پایان



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
رسته

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار