نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 02 خرداد 1400 - 10:36

نوای جنوب:فرمانده انتظامی استان بوشهر از صدور ۲۰ هزار و ۴۷۹ جریمه برای رعایت نکردن محدودیت‌هایی کرونایی در این استان خبر داد.

نوای جنوب:فرمانده انتظامی استان بوشهر از صدور ۲۰ هزار و ۴۷۹ جریمه برای رعایت نکردن محدودیت‌هایی کرونایی در این استان خبر داد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از صدور ۲۰ هزار و ۴۷۹ جریمه برای رعایت نکردن محدودیت‌هایی کرونایی در این استان خبر داد.

 سرهنگ حیدر سوسنی بیان کرد: ۲۰ هزار و ۴۷۹ جریمه ۵۰۰ و ۲۰۰ هزار تومانی برای رعایت نکردن محدودیت‌هایی کرونایی در استان صادر شده است.

او افزود: پلمب ۲۷ مورد اصناف، بازگرداندن ۳۲۶ اتباع خارجی غیر مجاز در راستای اقدامات نیروی انتظامی برای مقابله با کرونا انجام شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر  گفت: ۱۷۲ خودرو متخلف برای ورود به شهر‌های قرمز و نارنجی شناسایی و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای آن‌ها اعمال شد.

سوسنی با اشاره به گشت‌های نیروی انتظامی برای نظارت بر رعایت کسبه و پاساژ‌ها گفت: در این زمینه ۲۷ مورد اصناف که ضوابط بهداشتی رعایت نکردند پلمب شدند.

او با اشاره به اینکه اعمال محدودیت‌های کرونایی زمینه پیشگیری از جرایم را فراهم می‌کند افزود: بازگرداندن ۳۲۶ اتباع خارجی غیر مجاز در راستای اقدامات نیروی انتظامی برای مقابله با کرونا در یک ماه گذشته در استان بوشهر بوده است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
جریمه کرونایی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار