نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 29 ارديبهشت 1400 - 22:14
معاون استاندار مطرح کرد؛

نوای جنوب:به گفته ایرانی، ۹۱ درصد آمار طلاق بوشهر در شهرها و تنها ۹ درصد در روستاها به ثبت رسیده که این شاخصه از نظر فرهنگی حامل پیامی مهم است.





نوای جنوب:به گفته ایرانی، ۹۱ درصد آمار طلاق بوشهر در شهرها و تنها ۹ درصد در روستاها به ثبت رسیده که این شاخصه از نظر فرهنگی حامل پیامی مهم است.


معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری بوشهر گفت:۹۱ درصد آمار طلاق بوشهر در شهرها و تنها ۹ درصد در روستاها به ثبت رسیده که این شاخصه از نظر فرهنگی حامل پیامی مهم است که باید بررسی شود و از نتایج آن برای کاهش طلاق در شهرها بهره گرفته شود. محمدتقی ایرانی در وبینار کشوری تبیین طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده به میزبانی اداره کل ثبت احوال استان بوشهر اضافه کرد: موارد مهمی که باعث طلاق در استان بوشهر می باشد به ترتیب بیکاری، دخالت اطرافیان، عدم علاقه زوجین، اعتیاد، خیانت و سو نیت و ضرب و شتم است که پژوهش در این عوامل به ارائه راهکار برای افزایش تحکیم خانواده می‌انجامد.

ایرانی با اشاره به کاهش شدید نرخ رشد جمعیت کشور در دو دهه اخیر، یادآور شد: در سال ۱۳۶۰ هر خانواده ایرانی به طور متوسط ۶ فرزند داشت که باید در سال ۹۰ به ۴ نفر می رسید اما در ابتدای دهه ۷۰ به ۴ رسید و در سال ۹۰ به کمتر از ۲ فرزند رسیده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در زمان حاضر این شاخص در شهرهای بزرگ به ۰.۸ درصد رسیده که متاثر از سبک زندگی فردی و خانوادگی و اجتماعی بین المللی است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
طلاق

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار