نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 07 ارديبهشت 1400 - 18:14

نوای جنوب:کشمیری با بیان اینکه هم‌اکنون ۵۵ مورد در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۲۳ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

نوای جنوب:کرونا روز به روز چهره خشن خود را بیشتر نمایان می کند، طوری که از ابتدای سالجاری آمار روزانه فوتی ها در استان 2 برابر شده است.دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به فوت ۸ بیمار دیگر در استان گفت:تا کنون ۱۰۰۳ نفر به علت ابتلا به ویروس کرونا در این استان جان خود را از دست داده‌اند.دکتر سعید کشمیری بیان کرد: امروز پنج آقا با ۴۹، ۷۷، ۷۰، ۵۶، ۴۹ و سال سن و سابقه بیماری سرطان، دیابت و فشار خون و سه خانم با ۸۴، ۸۳ و ۷۰ سال سن با سابقه بیماری دیابت و فشار خون در استان بوشهر به ثبت رسید.

او با بیان اینکه هم‌اکنون ۵۵ مورد در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۲۳ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر  افزود: امروز شاهد ۴ رقمی شدن آمار فوتی در استان بودیم که در این شرایط از آحاد هم استانی‌های عزیز خواهشمندم همچنان که در ۱۴ ماه گذشته ما را همراهی کردند با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مراقب جان خود و عزیزان بوده و یاری ده مدافعان سلامت باشند.

تغییر رنگ بندی کرونایی استان

همچنین امروز رنگ بندی جدید کرونایی شهرهای کشور در سامانه ماسک (مورد تایید وزارت بهداشت) منتشر شد.

براین اساس، شهرستان های دشتستان، دشتی و گناوه در شرایط قرمز ماندند، سایر شهرستان های استان نارنجی شدند.

پیش از این فقط شهرستان دیر و کنگان در شرایط نارنجی و مابقی استان قرمز بود.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار