نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 18 فروردين 1400 - 14:47

نوای جنوب:طی حکمی از سوی گراوند استاندار بوشهر، “ناصر کرمی” به عنوان سرپرست عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر منصوب شد.

نوای جنوب:طی حکمی از سوی گراوند استاندار بوشهر، “ناصر کرمی” به عنوان سرپرست عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر منصوب شد.

سرپرست بازرسی استانداری بوشهر منصوب شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر در آیین تکریم و معارفه سرپرست مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر اظهار داشت: دفتر بازرسی استانداری بوشهر ماموریت های مهم، متنوع و مسئولیت های زیادی در بخش های مختلف دارد و همین امر این حوزه را به یکی از تاثیرگذارترین بخش استانداری تبدیل کرده است.

حسن ابراهیمی تصریح کرد: دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری در یکسال اخیر در جریان شیوع کرونا هم نقش ارزشمندی در بازرسی و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی ایفا کرده است.

وی ادامه داد: در ایام انتخابات هم، این حوزه پای ثابت فعالیت های مهم بازرسی و نظارت انتخابات است.

معاون استاندار بوشهر بیان کرد: سامانه ارتباط مردمی سامد به عنوان یکی از بخش های تاثیرگذار برای ارتباط مستقیم بین مردم و مسئولان همواره نقش ویژه ای برای بیان مسائل و مشکلات مردمی به صورت مستقیم با مدیران ایفا کرده است.

عباس قلی پور، مدیرکل پیشین دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر هم در این نشست ضمن قدردانی از استاندار، معاونان و مدیران ستادی استانداری برای همکاری بسیار مطلوب با دفتر بازرسی بیان کرد: انجام تکالیف دولت تدبیر و امید، خدمت صادقانه به مردم و هویت بخشی به حوزه بازرسی استانداری از اهداف کاری ما بود.

وی از همکاری پرسنل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری قدردانی و برای سرپرست جدید مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هم آرزوی موفقیت کرد.

ناصر کرمی سرپرست مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر هم با قدردانی از توجه ویژه استاندار به دفتر بازرسی استاندار و زحمات قلی پور مدیر سابق این دفتر گفت: حوزه مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری وظایف مهم و زیادی دارد و این موضوع نیازمند تیم کاری با برنامه و متعهد است.

وی تاکید کرد: صیانت از حقوق مردم و دولت وظیفه مهم دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری است.

در پایان این جلسه ناصر کرمی به عنوان سرپرست عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر معرفی و از تلاش ها و خدمات عباس قلی پور که اخیراً بازنشسته شده، قدردانی شد.

ناصر کرمی پیش از این در مسئولیت های مدیرکل آموزش و پرورش استان و مشاور استاندار مشغول فعالیت بوده است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
انتصاب

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار