نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 07 فروردين 1400 - 10:16
تا 6 فروردین

نوای جنوب:صادفات پی در پی در طی 6 روز اول فروردین کام خیلی از خانواده ها را در استان بوشهر و به خصوص شهرستان دشتستان ، تلخ کرد.

نوای جنوب:تصادفات پی در پی در طی 6 روز اول فروردین کام خیلی از خانواده ها را در استان بوشهر و به خصوص شهرستان دشتستان ، تلخ کرد.

یکی از این حوادث،  ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه بر روی پل تنگ ارم بر اثر برخورد رخ به رخ دو خودرو پژو ۴۰۵ اتفاق افتاد که پنج مصدوم حادثه پس از ارزیابی و ارائه کمک‌های اولیه در صحنه تصادف برای اقدامات درمانی تکمیلی با آمبولانس هلال احمر و اورژانس جاده‌ای ۱۱۵ به بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان انتقال داده شدند.

در حادثه دوم که ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه در کیلومتر ۳۶ جاده برازجان-شیراز رخ داد، یک دستگاه وانت نیسان با خودرو ام وی ام برخورد کرده بود که یک مصدوم داشت و او با رضایت شخصی خودش در محل تصادف به صورت سرپایی مداوا شد.

حادثه سوم ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه در کیلومتر ۴۰ جاده برازجان-شیراز ۸ کیلومتر بعد از تونل دریاقلی به سمت کنارتخته اتفاق افتاد که در آن برخورد زنجیره‌ای چندین خودرو شامل پراید، ایسوزو، پژو ۴۰۵، پژو پارس رخ داد و تنها مصدوم حادثه با آمبولانس اورژانس جاده‌ای ۱۱۵ به مرکز درمانی انتقال یافت.

واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در جاده بوشهر-برازجان سه راهی روستای آبطویل جان هر چهار سرنشین این خودرو را گرفت.

این سانحه رانندگی ساعت ۲۲:۳۵ روز پنجشنبه ۵ فروردین اتفاق افتاد که طی آن و به علت شدت واژگونی هر چهار سرنشین خودرو در دم جان سپرده بودند.

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1400/1/6/13695419_421.jpg

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی بوشهر گفت: از آغاز طرح سلامت نوروزی از ۲۵ اسفند تا ۶ فروردین ماه ۱۱۵۵ ماموریت ترافیکی و غیر ترافیکی در استان انجام و به یک هزار و ۱۸۷ مصدوم خدمات رسانی شده که از این شمار ۳۸۵ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی و ۷۷۰ ماموریت غیرترافیکی بوده است.

وی بیان کرد: از کل مصدومان ۴۴۰ مصدوم مربوط به حوادث ترافیکی و ۷۴۷ مصدوم نیز غیر ترافیکی هستند. 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: در این مدت ۴۵ مورد فوت به اورژانس اعلام شده که هشت مورد آنها مربوط به حوادث ترافیکی و ۷۳ مورد غیرترافیکی بوده است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
تصادف

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار