نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 03 فروردين 1400 - 13:41

نوای جنوب:سرعت جریان‌های جنوبی در سواحل استان بوشهر افزایش می‌یابد که باعث می‌شود دریا در این مدت مواج باشد.

نوای جنوب:

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1400/1/3/13683114_673.jpg سرعت جریان‌های جنوبی در سواحل استان بوشهر افزایش می‌یابد که باعث می‌شود دریا در این مدت مواج باشد.

 کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از اوایل وقت فردا با افزایش تدریجی سرعت جریان‌های جنوبی ابتدا در شمال خلیج فارس و سپس در سواحل استان افزایش می‌یابد و تداوم وزش باد در روز‌های پنجشنبه و جمعه، باعث می‌شود دریا در این مدت مواج باشد.

محمدرضا انصاری افزود: همچنین در این مدت با وزش جریان‌های جنوبی ضمن افزایش دمای هوا در استان، ایجاد گردوخاک نیز دور از انتظار نیست.

او با اشاره به پیش بینی وضعیت جوی و دریایی استان تا پیش از ظهر فردا، آسمان را صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد پیش بینی کرده است و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی و افزایش سرعت باد رخ می‌دهد.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: جهت وزش باد امروز بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی و فردا جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و امروز در فراساحل جنوبی گاهی ۴۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

انصاری افزود: ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و امروز در فراساحل جنوبی گاهی ۱۵۰ سانتیمتر و از فردا در شمال خلیج فارس ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

او بیان کرد: در شبانه روز گذشته دیر با ۳۳ و بندر امام حسن با ۱۳ درجه سلسیوس، بیشترین و کمترین دما را داشته است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۰:۱۷ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۳:۵۵ بامداد، جزر دوم ساعت ۰۸:۲۸ و مد دوم ساعت ۱۶:۳۰ خواهد بود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دریا

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار