نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 بهمن 1399 - 13:34

نوای جنوب:نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: متأسفانه صنعت نفت پاسخگوی استان بوشهر نیست و در استان بوشهر برای خودشان یک استان ایجاد کرده‌اند و ما نسبت به این وضعیت عملکردی معترض هستیم.

نوای جنوب:

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: متأسفانه صنعت نفت پاسخگوی استان بوشهر نیست و در استان بوشهر برای خودشان یک استان ایجاد کرده‌اند و ما نسبت به این وضعیت عملکردی معترض هستیم.

ابراهیم رضایی با اشاره به در صنایع پارس جنوبی به مدیران بومی استان بوشهر ظلم شده است، افزود: متأسفانه در بسیاری از موارد جلوی حضور نیروی بومی استان بوشهر را می‌گیرند و نیروهای غیربومی را به کار می‌گیرند و یا مدیریت می‌دهند.

وی با بیان اینکه مقابل این ظلم‌ها به استان بوشهر می‌ایستیم اضافه کرد: مدیران غیربومی در پارس جنوبی حقوق‌های نجومی می‌گیرند ولی خدمتی به این مردم نمی‌کنند و از ابزار نظارتی برای این موضوع استفاده می‌کنیم.

برخی مسائل در پارس جنوبی خجالت‌آور است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنها عایدی استان بوشهر از پارس جنوبی آلودگی و بیکاری جوانان بوده است، گفت: در این منطقه هزاران میلیارد تومان سود می‌کنند و هیچ گونه پاسخگویی به مردم ندارند.

رضایی با اشاره به اینکه شأن مردم استان بوشهر خیلی بالاتر از اینها است تصریح کرد: متأسفانه برخی افراد بی‌تجربه را در پارس جنوبی مدیر می‌کنند ولی با مدیر متخصص بومی و توانمند و سالم برخورد می‌کنند.

وی برخی از مسائل در پارس جنوبی را خجالت‌آور خواند و خاطرنشان کرد: وقتی یک نیروی بومی در این مناطق رشد می‌کند او را حذف می‌کنند و اجازه رشد و پیشرفت را از بومی‌ها می‌گیرند.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار