نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 29 آذر 1399 - 20:28

نوای جنوب:دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از ۱۰ شهرستان این استان ۹ شهرستان در وضعیت زرد و  تنها شهرستان بوشهر در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

نوای جنوب:دکتر سعید کشمیری بیان کرد: رعایت شیوه‌های نامه‌های بهداشتی از سوی مردم باعث شده تا بستری‌های کرونایی در استان کاهش یابد و تعداد شهرستان‌های با وضعیت نارنجی نیز از ۴ به یک شهرستان کاهش یابد.
 
وی یادآور شد: در هفته گذشته چهار شهرستان بوشهر، دشتستان، گناوه و تنگستان در وضعیت نارنجی قرار داشتند که اکنون به‌جز بوشهر بقیه شهرستان‌های استان در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.
 
دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر عنوان کرد: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد رعایت پروتکل بهداشتی در استان بیش از ۹۰ درصد است که ادامه رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم باعث بهبود بیشتر وضعیت کرونا در استان می‌شود.
 
وی با اشاره به نزدیک شدن به شب یلدا تاکید کرد: دورهمی‌های این شب می‌تواند وضعیت بهبود یافته کرونا در استان را تضعیف کرده و باعث افزایش تعداد مبتلایان شود.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تاکید بر پیوستن به پویش شب یلدا در خانه بمانیم عنوان کرد: یلدای مجازی مورد تاکید همه مسئولان، هنرمندان و صاحب‌نظران عرصه مقابله با کرونا است که با تحقق این مهم به راحتی از پیک سرد زمستانی عبور می‌کنیم.
 
وی با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار افزود: به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار جشن مجازی برگزار و از پرستاران نمونه تجلیل می‌شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
بوشهر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار