نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 25 آذر 1399 - 19:21
در نشستی

نوای جنوب:مشكلات محورهاي مواصلاتي حوزه جنوب استان در حضور وزير محترم راه وشهرسازي مورد بررسي و اتخاذ تصميم قرار گرفت





نوای جنوب:مشكلات محورهاي مواصلاتي حوزه جنوب استان در حضور وزير محترم راه وشهرسازي مورد بررسي و اتخاذ تصميم قرار گرفت

در تاریخ ۹۹/۹/۲۴ جلسه اي با حضور جناب دكتراحمدي نماينده جنوب استان بوشهر فرمانداران شهرستانهاي كنگان، دير وجم و مديران كل راه وشهرسازي و حمل ونقل وراهداري در دفتر وزير محترم راه وشهرسازي باهدف رفع مشكلات در محورهاي مواصلاتي تشكيل شد.

دراين جلسه ابتدا نماينده مردم شريف كنگان،دير، جم وعسلويه با تشريح مشكلات موجود در محورهاي جاشك به دير، بردخون به دير، دراهك به ريز، ريز به دژگاه،جم به پالايشگاه،جم به فيروزآباد، جم به عسلويه،تقاطع غيرهمسطح كنگان، تقاطع غيرهمسطح بنك، تقاطع غير همسطح د‌‌وراهك، ريز به سرچشمه، تكميل محور بزباز به بندو و تقاطع غير همسطح اخند به محور لامرد و هرمزگان و ‌وضعيت زمين هاي اهالي  خواهان رسيدگي به رفع موانع پيش رو پرداختند.

 ايشان درادامه به نقش و تاثيرگذاري حوزه جنوب استان بوشهر اقتصاد كشور اشاره و افزود:☆مي بايست تناسب منطقي اين نقش با خدمات مورد استفاده مردم ساكن دراين مناطق ايجاد شود☆

سپس هريك از فرمانداران حاضر درجلسه موارد خاص هر شهرستان را به سمع ونظر وزير محترم رسانيدند. مديران كل نيز به مشكلات موجود درپروژه ها اشاره و موارد مورد نظر را تشريح نمودند.

✔️جناب وزير محترم با تشكر از اهتمام نماينده جنوب تاكيد نمودند كه بايد بتوانيم بارفع موانع موجود به مردم شريف خدمت رساني نماييم.

 ✅ايشان سپس هريك از مسائل مطروحه توسط نماينده محترم و فرمانداران را مورد امعان نظر قرار داده و در خصوص هريك از دستورات لازم صادر کردند.

🟡ازنكات قابل توجه و بسیار برجسته  اين جلسه، شخص جناب وزير بود که با  پيگيري تلفني ازطريق معاونين ذيربط و دستور قاطع بر رفع مشكلات بيان شده و ارائه راه حل هاي كارساز بود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شیخ موسی احمدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار