نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 23 آذر 1399 - 18:58

نوای جنوب:مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت:در راستای طرح بکارگیری جامع پزشکان 11پزشک متخصص و فوق تخصص به ظرفیت تخصصی بیمارستان سلمان فارسی بوشهر اضافه شد.





نوای جنوب:دکتر زهرا نویدی فرد مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت:در راستای طرح بکارگیری جامع پزشکان و با هدف تقویت ظرفیت تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان سلمان فارسی بوشهر 11پزشک متخصص و فوق تخصص در چند ماه اخیر جذب بیمارستان سلمان فارسی شد.
دکتر نویدی فرد گفت: پزشکان جذب شده در زمینه های نوزادان ،قلب کودکان ،پاتولوژی،زنان و زایمان ،جراح عمومی ،رادیولوژی،نفرولوژی و انکلوژِی در درمانگاه تخصصی و سایر بخش های بیمارستان فعالیت می نمایند.
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر افزود:با جذب و بکارگیری این پزشکان بخش عمده ای از مشکلات کمبود پزشکان متخصص این بیمارستان مرتفع شده و در صدد هستیم در ادامه طرح جذب جامع پزشکان تعداد متخصصین این مرکز درمانی را بیش از این افزایش دهیم .
دکتر نویدی فرد با بیان اینکه در طرح جذب جامع پزشکان به دنبال تقویت ظرفیت تخصصی مراکز درمانی،تقویت خدمات دهی و رضایتمندی مراجعان هستیم گفت:در کنار افزایش سطح تخصصی توجه به کیفیت خدمات ارائه شده به مردم را در دستور کار داریم و در این راستا برنامه های متعددی در دست اجرا می باشد.
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت:با اضافه شدن این تعداد متخصص جدید به تیم متخصصین بیمارستان گامی دیگر در مسیر بهبود کیفیت و تنوع ارائه خدمات برداشته خواهد شد و امیدواریم در ادامه سایر کمبودهای تخصصی را جبران نمائیم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دکتر نویدی فرد

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار