نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 07 مهر 1399 - 16:27

نوای جنوب:در راستای نکوداشت روز آتش نشانی طی آئینی، با حضور شهردار،آتش نشانان شهرداری وحدتیه مورد تکریم و تقدیر قرار گرفتند.

نوای جنوب:

در راستای نکوداشت روز آتش نشانی طی آئینی، با حضور شهردار،آتش نشانان شهرداری وحدتیه مورد تکریم و تقدیر قرار گرفتند.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در این آئین که روز دوشنبه هفتم مهرماه و در راستای نکوداشت و گرامی داشت روز آتش نشانی و خدمات ایمنی در محل ساختمان مدیریت آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برگزار گردید،آقای مهندس حسین عباسی شهردار وحدتیه در معیت معاونین، مدیران واحدها، مدیر و آتش نشانان وحدتیه حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم مهندس عباسی شهردار وحدتیه طی سخنانی ضمن نکوداشت یاد و خاطر همکار عزیز و مرحوم مان، آتش نشان شادروان مهدی رازقی و آرزوی غفران واسعه الهی و مرحمت برای ایشان، بقای عمر و توفیقات الهی برای فرزندان و بازماندگان این مرحوم، هفتم مهرماه روز آتش نشانی و خدمات ایمنی را به مدیریت و کارکنان تلاشگر این واحد تبریک و تهنیت عرض نمودند.

مهندس عباسی در ادامه افزود: آتش نشانان تلاشگران عرصه ایمنی و طلایه داران و حافظان امنیت، آرامش و سلامتی و ضامنین و یاریگران مردم در حوادث و اتفاقات روز مره هستند که تلاش،خدمات بی منت و زحمات شبانه روزی و مداوم آتش نشانان شهرداری وحدتیه در طول ایام سال و موقع بروز حوادث موجبات رضایتمندی عمومی را فراهم آورده و این امر منتج به توسعه امنیت روحی روانی و اجتماعی گردیده که مراتب تقدیر و سپاسگزاری خویش و مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه را محضر آنان معروض میداریم .

سپس با اهدای لوح سپاس و هدایایی توسط شهردار و معاونین ایشان از خدمات ارزنده مدیریت و آتش نشانان شهرداری وحدتیه آقایان: مصطفی جعفری- نوروز یزدانی-محمد حسن سیاوش نیا-سید سجاد موسوی- شاپور حاجب- علی سلمانی و محسن دانش تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 در پایان نیز به نشانه نکوداشت و پاسداست یاد و خاطر همکار مرحوم مان، شهردار،معاونین،مدیران، کارکنان و آتش نشانان شهرداری وحدتیه با حضور خانواده و فرزندان شادروان رازقی در محل آرامگاه ابدی ایشان حاضر وبا اهدای گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام و تکریم به روح مرحوم ،با اهدای لوح سپاس به بازماندگان ،از خدمات ارزنده ایشان به شهروندان در طول دوران خدمت خویش در شهرداری تقدیر و تشکر نمودند. 

























کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار