نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 31 مرداد 1399 - 12:23

نوای جنوب:سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: هر کمکی از دستم برآید انجام می‌دهم. اگر علاقه‌مند نبودم که ادامه نمی‌دادم، پس تا آخر کار در خدمت این تیم هستم.

نوای جنوب:

پاشازاده سرمربی شاهین بوشهر سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: هر کمکی از دستم برآید انجام می‌دهم. اگر علاقه‌مند نبودم که ادامه نمی‌دادم، پس تا آخر کار در خدمت این تیم هستم.

  مهدی پاشازاده بعد از دیدار با استقلال در جمع خبرنگاران عنوان کرد: هدف ما ارائه بازی خوب بود، نیمه اول با نظم بازی کردیم، ولی مشکل امروز از نیم‌فصل اول گریبان تیم شاهین را گرفت و آن مشکل هم بدنی است که کم می‌آوریم.

او ادامه داد: استقلال تیم بزرگی است و نمی‌شود آن را پارس جنوبی یا ساپیا مقایسه کرد. آن‌ها بازیکنان بزرگی را به زمین آوردند و روی خستگی و اشتباه فردی دو گل به ما زدند. وقتی تیمی اینچنین گل می‌خورد دستورهای  تاکتیکی را فراموش می‌کند.

سرمربی شاهین بوشهر عنوان کرد: وقتی هم ما می‌خواستیم گل بزنیم روی ضد حملات و خط حمله زهردار استقلال، به مشکل خوردیم. دیاباته و قائدی خیلی خطرناک هستند.

پاشازاده افزود: در مجموع بازی خوبی انجام دادیم، توان ما همین بود و همین که توانستیم یک نیمه بازی مالکانه ارائه کنیم خیلی خوب بود.  علی ابراهیمی در ۷-۸ قدمی موقعیت گل را از دست داد.

او در خصوص ادامه همکاری با شاهین تاکید کرد: هنوز با من صحبتی نشده است. ان‌شاءالله این اتفاق بیفتد، هر کمکی از دستم بر بیاید انجام می‌دهم. باشگاه باید به من اعلام کند و من الان نمی‌توانم در مورد همکاری‌ام حرفی بزنم. من اگر علاقه‌مند نبودم که ادامه نمی‌دادم، پس تا آخر کار در خدمت این تیم هستم.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر ادامه داد: باید زیرساخت‌ها درست شود تا یک باشگاه حرفه‌ای داشته باشیم.

پاشازاده درباره دلایل ناکامی دو تیم بوشهری هم بیان کرد: وقتی شما توان مالی ندارید نمی‌توانید مبارزه کنید. اگر این باشگاه پول داشت تا اسماعیلی را بخرد و نیمه دوم او را به زمین بفرستد، مشکلی نداشت. این اتفاق که دو تیم بوشهری سقوط کردند ناراحت کننده بود، ولی امیدوارم سال آینده هر دو تیم با قدرت در لیگ دسته اول باشند.

او گفت: اگر خصوصی سازی صورت نگیرد تمام تیم‌های نیمه دولتی دچار مشکل می‌شوند. مهم‌ترین مساله در فوتبال ما این است که حق پخش نمی‌دهند. مالیات را می‌گیرند، اما حق پخش نمی‌دهند.

شاهین شهرداری بوشهر در آخرین بازی خود در لیگ برتر فوتبال، ۴ بر یک از استقلال شکست خورد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پاشازاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار