نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 خرداد 1399 - 12:01
صادر شد

نوای جنوب:فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان  با صدور پیامی سالگرد رحلت جانگذار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) را تسلیت گفت و یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد را گرامی داشت.

 








نوای جنوب:سرهنگ فرهاد آراوند  فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان  با صدور پیامی سالگرد رحلت جانگذار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) را تسلیت گفت و یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد را گرامی داشت.

در این پیام آمده است:

انقلاب اسلامی، یادگار عظیم امام خوبی ها و مهربانی ها، خمینی کبیر (ره) است، او که بت شکن قرن و ابراهیم زمان بود و هیمنه شاهنشاهی را شکست و آزادگی و استقلال را برای ما به ارمغان آورد و اینک برماست که با تمام توان در راه حفظ و اعتلای ارزش های انقلاب اسلامی گام برداریم و اصول مکتب امام(ره) را به جهانیان ساطع نماییم.

بی‌تردید زینت‌بخش ابعاد والای شخصیتی امام (ره)، نگاه بشردوستانه و کرامات ایشان نسبت به کوخ‌نشینان بود که با الهام از سیره نبوی و اولیای خدا، در حرکات و سکنات آن مرد بزرگ حلول کرده بود. امام (ره) که برای دفاع از حقوق طبقه ضعیف و گرفتار استبداد به پا خاسته بودند، با نتایج ثمربخش قیام خویش، مهمترین درس بشردوستی و نوعدوستی را به جهانیان دادند.

این مقام انتظامی همچنین با گرامیداشت قیام تاریخی 15 خرداد، آورده است: یوم الله 15 خرداد 42 یادآور روزی است که یکی از حرکت های ماندگار مردمی در دفاع از اسلام در ایران شکل گرفت. روزی که به عنوان مبدأ نهضت امام (ره) و تجلی پیوند ناگسستنی توده های عظیم این دیار با ارزش های دینی و انقلابی، تا همیشه تاریخ خواهد درخشید.

اینجانب به نمایندگی از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان  دشتستان  فرا رسیدن چهاردهم خرداد؛ سالروز عروج ملکوتی امام خمینی (ره) را تسلیت گفته و با گرامی‌داشت پانزدهم خرداد؛ نقطه عطف پیروزی انقلاب اسلامي، هم قسم هستيم تا تحت منویات رهبر معظم انقلاب، راه امام و ولایت را در جهت پاسداری از ارزش‌های انقلاب ادامه دهيم.

 

                                                                                          فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان

                                                                                   سرهنگ فرهاد آراوند



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
سرهنگ آراوند

نظرات کاربران
خیلی مردی سرهنگ واقعا دلتنگتم. به امید موفقیت روزافزون
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار