نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 23 اسفند 1398 - 11:39

نوای جنوب: انتظار می رود درباره محدودیت پروازهای استان نیز تصمیم گیری شود، خصوصا اینکه برخی شرکت ها در راستای سودجویی از کاهش مسافران، بلیط برخی مقصدهای داری آلودگی کرونا مثل مشهد را بسیار ارزان کرده و برای جذابیت سفر در تکاپو هستند!

نوای جنوب:: هرچند دیرهنگام، اما تصمیم موثری برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر اتخاذ شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر   اظهار داشت: با تدبیر مدیریت ارشد استان، ورود کلیه اتوبوس های مسافری به استان بوشهر ممنوع شده است.

مهرداد ستوده افزود: این تصمیم در راستای پیشگیری از شیوع کرونا از استان های دیگر خصوصا مناطق آلوده اتخاذ شده و در همین راستا، نیروی انتظامی موظف شده در ایست بازرسی ها از ورود اتوبوس ها ممانعت کنند.

به گفته ستوده، همچنین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز با شرکت های مسافری برای عدم فروش بلیط اتوبوس های بوشهر هماهنگی لازم را انجام خواهد داد.

معاون استاندار بوشهر تصریح کرد: ورودی های استان نیز با حضور نیروهای شبکه بهداشت، هلال احمر و نیروی انتظامی کنترل هایی مثل تست تب سنجی صورت می گیرد که افراد دارای علائم مشکوک به کرونا قرنطینه خواهند شد.

گزارش «خلیج فارس» حاکیست انتظار می رود درباره محدودیت پروازهای استان نیز تصمیم گیری شود، خصوصا اینکه برخی شرکت ها در راستای سودجویی، بلیط برخی مقصدهای داری آلودگی کرونا مثل مشهد را بسیار ارزان کرده و برای جذابیت سفر در تکاپو هستند!



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
مهرداد ستوده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار