نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 10 اسفند 1398 - 07:22

نوای جنوب:مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از روند اجرایی شدن فیدربندی ایستگاه کنگان بازدید کرد.

نوای جنوب:

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از روند اجرایی شدن فیدربندی ایستگاه کنگان بازدید کرد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر،  مهندس مذکوری در این بازدید اظهار داشت: روند پیشترفت تبدیل ایستگاه موقت ۱۳۲ به ۲۰ کیلو ولت  کنگان به دائم  به اتمام رسیده و فیدر بندی آن در حال اجرا میباشد.

وی بیان کرد: با احداث این ایستگاه ظرفیت سازی خوبی در بخش فوق توزیع و توزیع انجام گردیده است و ظرفیت آن از  ۴۵ مگاولت آمپر به  میزان ۱۰۰ مگاولت آمپر رسیده است که تاثیر بسزایی در بهبود وضعیت ولتاژ منطقه، تامین برق مطمئن شهرستان کنگان و ایجاد زیر ساخت لازم برای سرمایه گذاری و افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق استان خواهد داشت .

مهندس مذکوری یادآور شد: با راه اندازی این ایستگاه از نظر فیدرهای خروجی نیز  ظرفیت به ۲برابر افزایش می یابد  که تاثیر بسزایی در تعدیل بار و ایجاد زیرساخت شهرستان خواهد داشت.

وی افزود: با تحقق این موضوع  فروش انشعاب به متقاضیان سرعت می گیرد و نقش بسزایی در بهبود کیفیت ارائه خدمات و رضایتمندی مردم شهرستان دارد.

مهندس مذکوری در ادامه ضمن بازدید از روند برق رسانی به هتل پترو جم از نقش و رسالت شرکت توزیع نیروی برق در تامین برق مطمئن و پایدار خصوصا در جهت رونق تولید و گردشگری مطالبی بیان نمودند و آمادگی شرکت توزیع نیروی برق جهت هرگونه همکاری با این بخش ها را اعلام نمود.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار