نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 22 اسفند 1401 - 10:11

نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، میز ارتباطات مردمی صنعت آب و برق از چهارشنبه ۱۰ اسفند به مدت سه روز میزبان بوشهری ها بود که در قالب آن مطالبات ۷۱ نفر از شهروندان مورد بررسی قرار گرفت.





نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، میز ارتباطات مردمی صنعت آب و برق از چهارشنبه ۱۰ اسفند به مدت سه روز میزبان بوشهری ها بود که در قالب آن مطالبات ۷۱ نفر از شهروندان مورد بررسی قرار گرفت.در این میز محمد رسولی امین مشاور مدیرعامل و مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب در ارتباطی مستقیم و بدون واسطه پاسخگوی شهروندان بوشهری شد.

بوشهری ها با استفاده از این ظرفیت موضوعات و مسائل خود در حوزه وزارت نیرو را ارائه کردند که پیگیری این مطالبات نیز بر بستر سامانه سامانه انجام می شود.
محمد رسولی امین مشاور مدیرعامل و مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور همزمان با برپایی میز ارتباطات مردمی صنعت آب وبرق از چند پروژه شاخص شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بازدید کرد.
آب شیرین کن ۳۵ هزار مترمکعبی بوشهر، آب شیرین کن نور ویژه ، تصفیه خانه شهید ماهینی بوشهر، مجتمع گردشگری خورشید (با هدف رفع مشکل انشعابات آب و فاضلاب) از جمله پروژه هایی بود که مورد بازدید مشاور مدیرعامل و مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور قرار گرفت.
گفتنی است همزمان با برپایی میز ارتباطات مردمی نشست های حل مسائل و درخواست‌های مردمی با حضور رسولی امین، مشاور مدیرعامل و مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، کارگر نجفی معاون سرمایه انسانی، تحقیقات فناوری اطلاعات وزارت نیرو، مدیران کل وزارتخانه‌ها، دستگاه های استانی و استانداری برگزار شد. 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابفای استان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار